adexo3
۳۳۴۹۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نفت به ملوان مي‌ رسد؟

شنبه قرار بود وضعیت واگذاری تیم نفت تهران مشخص و پاکت‌های مالی و ضمانت مربوط به این واگذاری باز شود.

روزنامه قانون: شنبه قرار بود وضعیت واگذاری تیم نفت تهران مشخص و پاکت‌های مالی و ضمانت مربوط به این واگذاری باز شود اما سایت رسمي‌ باشگاه نفت تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نظر به درخواست تعدادی از متقاضیان برای تمدید فرصت برای اخذ ضمانت نامه و ارائه پاکت‌های مالی، بدین‌وسیله تاریخ تحویل پاکت‌های مالی و ضمانت مربوط به واگذاری موسسه فرهنگی، ورزشی نفت تهران تا پایان‌ امروز سه‌شنبه ۱۱ خرداد تمدید شد.

به نظر مي‌رسد باز هم شاهد بازگشت به نقطه صفر و تکرار بازی‌هایی هستیم که مقامات و مسئولان - البته این بار مسئولان غیر ورزشی ولی صاحب اختیار در رأس باشگاه نفت - شروع کرده اند و بدون دلیل موجه و به بهانه‌های واهی« مشتریان در راه» ، تاریخ واگذاری را ۳ روز به تاخیر انداختند.

تمدید یاد شده، این شائبه را ایجاد مي‌کند که مسئولان کميته انتقال نفت تهران که خیلی هم دل خوشی از بقای این تیم در لیگ برتر ندارند با برداشتی ناقص از سایر واگذاری‌های ورزشی به بخش خصوصی، پروسه زمان تعیین شده را ملعبه بازي‌هاي ديگر کرده و منتظر هماهنگی با همفکران و به نتیجه نشستن اهداف خود از این منظر شدند که تا این تاریخ محقق نشده است. وگرنه به تعویق انداختن این موضوع هیچ توجیه منطقی و درستی ندارد به‌جز اینکه کميته انتقال اهداف دیگری در سر داشته باشد که بر جامعه معلوم نیست.

وقتی مدیران تیم نفت تهران ابتدای فصل با اعلام وضعیت مالی و سقف قراردادهای خود به شکل ظاهری سعی در شفاف سازی داشتند یک نکته را فراموش کردند و آن گذر از خط قرمزهایی بود که پیش از این و در سال‌های گذشته مدیران سابق نسبت به آن اهميت مي‌ دادند و بازیکنان یا کادر فنی نیز با تأسی از سیاست‌ها و خواست باشگاه در مورد سقف قرارداد‌ها، بودجه سالانه و وضعیت مالی را در نظر مي‌گرفتند و با تعهد به صحبت‌ها و عملکردها با جان و دل وارد ميدان مي‌شدند و نتایج درخشانی هم به‌دست مي‌آوردند.

در حالی که از ابتدای فصل جدید متاسفانه مدیران غیرمتخصص در هیات مدیره قراردادها را دستخوش تغییر کردند و از کیسه خلیفه بخشیدند تا به این وضعیت برسیم که تیم نفت تهران الان در آن قرار گرفته است. یعنی بالا بردن سقف قراردادها و عدم نظارت بر مدیریت مالی باشگاه باعث شد تا از هم گسیختگی وارد بدنه تیم شود و ضمن بروز اعتراض‌ها و مصاحبه‌های جنجالی توسط خود مسئولان و مربیان و کادر فنی به این نکته برسیم که گویا همه این رفتارها و عملکرد هیات مدیره از یک سیاست تدوین شده تبعیت مي‌ کرد که نتیجه اش را هم اکنون مي‌ بینیم. درواقع تغییر زمان واگذاری نیز شاید یک نوع برنامه باشد که عوامل پشت صحنه تیم نفت در حال اجرای آن هستند که در صورت عدم موفقیت باز هم تاریخ واگذاری را به تعویق بیندازند.

نکته حائز اهميت در این موضوع جنجال مدیران جنوبی تیم ملوان است که خیلی بیشتر از خود انزلی‌چی‌ها به دنبال دریافت امتیاز تیم نفت تهران هستند که جای تامل فراوان دارد. اگر واقعا تیم ملوان پول برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری را دارد، پس چرا اینقدر دیر به فکر افتاده در صورتی که با نصف این پول مي‌توانستند در طول فصل ملوان را تقویت کنند و از سقوط آن به لیگ دسته اول جلوگیری کنند. اگر آقایان رضائیان و نواصرزاده خوزستانی بیشتر از عاشقان و هواداران بندر انزلی دل‌شان به حال این تیم قدیمي‌ و پرطرفدار مي‌سوزد و واقعا قصد خدمت در فوتبال را دارند، بهتر است به تیم‌های خوزستان که نیاز به افراد متخصص و دلسوز دارند کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج