۳۳۶۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: حواس منصوریان به بعضی افراد باشد

پیشکسوت استقلال معتقد است علیرضا منصوریان کار سختی در این تیم دارد و باید حواس سرمربی جدید آبی‌ها به مدیریت و برخی افراد داخل باشگاه باشد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت استقلال معتقد است علیرضا منصوریان کار سختی در این تیم دارد و باید حواس سرمربی جدید آبی‌ها به مدیریت و برخی افراد داخل باشگاه باشد.

بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال فصل گذشته چه بود، گفت: من وقتی اسامی بازیکنان استقلال را سال گذشته دیدم و با توجه به انتظاری که از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور داشتم، می‌گفتم که تیم نهایتا چهارم خواهد شد. با این حال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تراکتورسازی موفق نشد در اول فصل روند خوبی را پیش بگیرد و این اتفاق برای دو تیم دیگر هم رخ داد. در همین زمان استقلال مدت طولانی را در صدر جدول باقی ماند و این مسئله توقعات را بالا برد. رفته رفته شرایط لیگ عوض شد و تراکتور و پرسپولیس بالا آمدند. در همین زمان مصدوم شدن چند بازیکن استقلال به این تیم لطمه زد و در نهایت باعث شد این تیم قهرمان نشود.

او ادامه داد: در جام حذفی هم استقلال راه سختی را تا فینال طی کرد و با تیم‌های نفت، تراکتور و فولاد بازی کرد تا به فینال رسید و آنجا در ضربات پنالتی مغلوب شد. در کل همان توقعی که از این تیم داشتم در پایان فصل اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: منصوریان کار سختی دارد. فکر می‌کنم سال گذشته به اندازه ۱۰ سال تجربه کسب کرده است. او توانست نفت بحران زده به لحاظ مالی را از انتهای جدول بالا بیاورد. منصوریان در سال‌های اخیر به لحاظ فنی خودش را نشان داده ولی باید در استقلال حواسش به مدیریت و آدم‌های داخل باشگاه که گاها اهداف خصوصی را دنبال می‌کنند، باشد. منصوریان فرد باهوشی است و باید حواشی را جمع کند. وظیفه همه ما پیشکسوتان هم کمک به اوست تا در نهایت موفق شود.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش چقدر تیم استقلال باید دچار تغییر شود، گفت: جوانانی که مظلومی به استقلال آورد به نظرم بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند با تجربه‌ای که کسب کرده‌اند امسال بیشتر به استقلال کمک کنند. یک سری از بزرگان استقلال هم بد نیست که حضور داشته باشند. هرچند که بسیاری از آن‌ها فصل گذشته نتوانستند به تیم کمک کنند. در مجموع به نظرم استقلال در میانه زمین و خط دفاعی حتما باید بازیکنان باتجربه و بزرگی را جذب کند. بازیکن بزرگ باید مثل اسمش در زمین هم بزرگ باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج