اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۷۸۴۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عابدینی: دعا می کنم وزیر برود

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: آیین نامه جدید نقل و انتقالات بسیاری از مشکلات را حل می کند.

کاپ: امیر عابدینی درباره جلسه امروز هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه امروز در رابطه با مسائلی جز هیات رئیسه بود. قرار شد کارشناسانی چون نصیرزاده آیین نامه نقل و انتقالات را به حالت نهایی درآورند و ما تا فردا پیش نویس آیین نامه را در سایت بگذاریم و انشاالله این آیین نامه بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی درباره وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر در فصل آینده بیان داشت: حق پخش تلویزیونی معنا و مفهومش دارد تغییر می کند. ما به تغییر و تحولاتی که در صدا و سیما رخ داده است خیلی خوش بینیم. قرار است که تبلیغات میدانی را در مزایده قرار دهیم.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره وضعیت ایران نوین و قرارداد با این شرکت اظهار داشت:در حال حاضر با کانون ایران نوین به خاطر ۸۰ میلیارد اختلاف داریم اما ما مسول وصول نیستیم و باید صدا و سیما با توجه به شرایط رخ داده در ایام اخیر با کانون به توافق برسد.

عابدینی درباره چالش ها میان وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره کی روش و آینده این مربی گفت: شما استاد زبان هستید. آیا می توانید ریاضی هم تدریس کنید؟ طبیعتا خیر. شما مقاومت مصالح خوانده اید. یک جایی با کی روش به بریدگی رسیدیم اما بعد نوبت به مرحله تعامل رسید. در زمان اسدی هم سیگنال های غیر طبیعی به وجود آمد که موجب عصبانیت کی روش شد. امیدوارم این گونه ادامه پیدا کند. البته طبع وزیر هیچ گونه با فوتبال قرابت ندارد.

وی درباره اینکه گفته می شود وزیر ورزش پرسپولیسی است بیان داشت:من از شما می پرسم آیا وی را به عنوان کارشناس می توانیم در نظر بگیریم؟فکر می کنید این باید باشد؟ با توجه به دخالت های سیستم های غیرفوتبالی اینها می تواند مورد توجه فیفا قرار گیرد. در اینجا حرف ما این است که وزارت ورزش ازدید فدراسیون ها چه وظیفه ای دارد. وقتی وزیر در مجمع رای می دهد. این مجمع ارزش دارد و باید مورد احترام وزیر قرار گیرد. این مساله هم در کشتی و هم در وزنه برداری و هم در رشته های دیگر وجود دارد. تعامل زمینه ساز موفقیت است. در والیبال داورزنی سه مربی بزرگ را در راستای رشد تغییر داد. هیچ اتفاقی نیفتاد. الان می گویند بعد از ۵۲ سال به المپیک رفته ایم. در حالی که قبل از آن نرفته بودیم و ۵۲ سال است که والیبال وارد المپیک شده است.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره انتخاب رییس این سازمان اذعان داشت: طبق قانون و عرف این است که وقتی کسی ریش سفیدتر است مسئولیت ها به او داده می شود نه به عنوان رئیس بلکه به عنوان پیشکسوت. در حال حاضر نمی دانم در ادامه چه اتفاقی می افتد و فقط دعا می کنم که تاج کم نیاورد. دعا می کنیم وزیر عوض شود.

عابدینی در پاسخ به کاپ، درباره حضور حسین هدایتی و علیرضا منصوریان در اردوی تیم ملی در روز گذشته گفت: من خواهش کردم با توجه به ناراحتی های کی روش و مفهوم ناامیدی او، نزد کی روش بروم و فدراسیون نسبت به کی روش بدقولی کرده بود. علی کریمی قبل از مسابقات استرالیا به هدایتی گفته بود که نزدیک به ۸۰۰ تومان به بچه ها بدهکار هستیم. هدایتی گفت نظرت چیست و چه کار کنیم و من گفتم این مشکلات را برطرف کنیم تا بچه ها شارژ شوند و در این شرایط می توان به قهرمانی امید داشت. حسین هدایتی وقتی قول می دهد عمل می کند و من گفتم که هدایتی نزد کی روش برود. کاش برخورد کی روش را می دیدید. او را در آغوش گرفت و این نشان می دهد که متوجه شده همه ما داریم به او قول می دهیم که حتی اگر لازم باشد از نان مان می زنیم و کمک می کنیم. از سوی دیگر باید بگویم که منصوریان مرید کی روش است و به همین خاطر رفتن وی نزد کی روش مساله غیرطبیعی نبود اما به نظر من مکانیزم جذب بازیکن می تواند خیلی قشنگ تر از این باشد که برای جذب بازیکن راهی اردوی تیم ملی شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل....دروغ میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج