۳۳۸۷۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نصیری: تمرکزم ارائه کشتی‌ خوب است

ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در جام جهانی گفت: تمام تمرکزم ارائه کشتی‌های خوب در جام جهانی و کسب بهترین نتیجه است.

خبرگزاری فارس: میثم نصیری درباره حضورش در جام جهانی کشتی آزاد گفت: حضور در جام جهانی می‌تواند میدان تدارکاتی خوبی برای نمایندگان کشتی ایران در المپیک ریو باشد. من هم امیدوارم بتوانم با ارائه کشتی‌های خوب زحمات کادرفنی را در این مسابقات جبران کنم.

وی در خصوص شانسش برای حضور در المپیک گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است؛ من هم تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهم. قرار است به همراه محمدی در تورنمنت ارمنستان به میدان برویم؛ البته در حال حاضر تمام تمرکزم ارائه کشتی‌های خوب در جام جهانی و کسب بهترین نتیجه است و در نهایت امیدوارم هر کشتی‌گیری که شایسته است به المپیک برود.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: نگاه مسئولان به ورزشکاران المپیکی باید نگاه ویژه‌ای باشد تا این ورزشکاران بتوانند با فراغ بال و آسودگی خاطر در المپیک برای ایران افتخار کسب کنند. من مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارم و دغدغه تمام ورزشکاران این است که پس از پایان دوران قهرمانی شغلی برای تامین هزینه‌های زندگی داشته باشند.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر هم که خودم را برای حضور در المپیک آماده می‌کنم تنها در اردوی تیم ملی هستم و شغلی ندارم؛ البته آقای یگانه، شهردار زنجان حمایت‌های خوبی از من داشته است و قول مساعد برای استخدام من در شهرداری داده است که امیدوارم با موافقت اعضای شورا شهر این موضوع عملی شود. این مضووع باعث می‌شود نه تنها انگیزه من برای موفقیت در المپیک بیشتر شود بلکه برای سایر ورزشکاران نیز ایجاد انگیزه می‌شود تا به حضور در ورزش قهرمانی ترغیب شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج