۳۳۸۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کیانی: تراکتورسازی امسال هم مدعی است

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همیشه به دنبال کسب قهرمانی است و امسال هم مدعی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همیشه به دنبال کسب قهرمانی است و امسال هم مدعی خواهد بود.

مهدی کیانی درمورد تمدید قراردادش با تراکتورسازی گفت: بعد از صحبت‌هایی که با سردار آجرلو انجام دادم و با توجه به اینکه او فردی با تجربه و مدیری باسابقه است خیلی سریع قراردادم را امضا کردم. با حضور امیر قلعه‌نویی و حمایت هواداران فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار تراکتورسازی است.

وی درمورد اینکه خیلی از بازیکنان تراکتورسازی در حال ترک این تیم هستند خاطرنشان کرد: به هر حال بخشی از بازیکنان که سرباز بودند و برخی دیگر که قراردادشان تمام شده از تیم رفتند اما باشگاه در حال جذب نفرات جایگزین هستند مسئولان تیم کارشان را بلندند و با حضور قلعه‌نویی مشکلی بوجود نمی‌آید.

کیانی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند سال آینده مدعی قهرمانی باشد تصریح کرد: صد درصد همینطور است تراکتورسازی هیچ وقت تیم معمولی نبوده و همیشه برای کسب قهرمانی تلاش کرده، امسال هم تیم در این راستا قدم برمی‌دارد.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با تغییرات مدیریتی تیمش و اینکه آیا این مسئله مشکلی بوجود نمی‌آورد عنوان کرد: آجرلو مدیر بزرگی است و سابقه زیادی دارد او می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند. سعید عباسی هم زحمت زیادی برای تراکتورسازی کشید و جا دارد از او هم تشکر کنیم.

وی درمورد بحثی که در جذب بازیکن ارمنستانی بوجود آمد و باشگاه پس از عقد قرارداد از حضور این بازیکن منصرف شد گفت: در جریان این مسئله نیستم به هر حال این تصمیم مسئولین باشگاه بوده و مدیریت کادر فنی صلاح تیم را می‌داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج