adexo3
۳۴۰۰۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دونگا: چطور می‌شود چنین اشتباهی رخ دهد

سرمربی برزیل از اشتباه داوری متعجب است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، برزیل در آخرین دیدارش در مرحله گروهی کوپا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریکا بامداد امروز (دوشنبه) با یک گل از پرو شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند. تک گل پرو با دست به ثمر رسید.

دونگا پس از این شکست گفت: با وجود تکنولوژی و دوربین‌های داخل زمین چطور ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ من این موضوع را درک نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم. داور و کمک داوران با کسی درباره گل صحبت و مشورت کردند اما نمی دانم آن فرد چه کسی بود. میکروفونی وجود نداشت. نمی‌دانستم به چه صورتی داشتند با هم مشورت می کردند. این موضوع عجیب بود.

سرمربی برزیل در ادامه افزود: ما قربانی اشتباه‌ داوری شدیم. این اتفاق عادی نیست و هیچ گاه برزیل با گلی که توسط دست به گل رسیده باشد حذف نشده است.

دونگا برزیلی‌ها را به صبر دعوت کرد و گفت: از برکناری احتمالی‌ام ترسی ندارم، چون مارکوپولو دل نرو، رییس فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل برزیل از من حمایت کرده است. تنها از مرگ می‌ترسم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج