adexo3
۳۴۰۱۱۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

کنعانی‌زادگان: پیشنهاد خارجی دارم

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ملوان گفت: قراردادمان با پرسپولیس نیم‌فصل توافقی است و تا قرارداد نبندم در تمرینات شرکت نمی‌کنم.

خبرگزاری فارس: محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص وضعیتش با باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز و با اینکه مسابقات لیگ به پایان رسیده تکلیف من مشخص نیست و نمی‌دانم برنامه چه خواهد بود. مسئولان باشگاه هم با من هیچ صحبتی نکردند و واقعا نمی‌دانم آینده من و پرسپولیس چه خواهد شد اما امروز یا فردا به باشگاه پرسپولیس خواهم رفت تا صحبت کنم و وضعیتم مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو صحبت کرده‌ای یا خیر؟ اظهار داشت: من با برانکو هیچ حرفی نزدم همانطور که با مسئولان باشگاه صحبت نکردم. مسئولان باشگاه با مدیربرنامه‌هایم در ارتباط هستند و اگر هم حرفی باشد با او هماهنگ می‌کند. البته خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه آیا موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال به او صحت داشت یا خیر؟ افزود: استقلالی‌ها با خود من صحبت نکردند اما همه فکر و ذکر من به پرسپولیس است. من به جز استقلال از فولاد و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم و همچنین از برخی از تیم‌های آسیایی و خارجی پیشنهاد دارم اما باید ابتدا وضعیتم با پرسپولیس مشخص شود و بعد از آن به آینده فکر خواهم کرد.

این بازیکن در مورد اینکه چه زمانی قصد دارد در تمرینات پرسپولیس حاضر شود، افزود: تا وضعیتم مشخص نشود و قرارداد نبندم که نمی‌توانم در تمرینات حاضر شوم. ما یک نیم‌فصل قرارداد توافقی داریم که برای قطعی شدن آن هیچ جلسه یا مذاکره‌ای نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا چه كلاسي هم ميزاره..تا پارسال التماس ميكردي بياي پرسپوليس

    • فقط اس

      بازیکن از لیگ دسته هفت تیمور شرقی از این بازیکن مفیدتره خدا کنه بزارن بره ببینم کجا راش میدن کلاس اومدن باید به تریپ یکی بیاد

    • پرسپولیس

      این آقا کجا بازی میکرد؟؟؟؟چند روزی که اسمشو میشنوم...نمیشناسمش
      اصلا فوتبالیسته؟؟؟؟

    • علی

      کنعانی زادگان بازیکن خوبی است وباید در پرسپولیس بماند

    • ارسلان

      بازیکن تیم ملی هست وباتعصب پرسپولیسی اصیله باید بمونه داخل پرانتز شعار نیم فصل آینده لیگ برترهواداران تیم رقیب :منصوریان حیاکن استقلال رو رهاکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج