اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۱۰۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپاهان و یک تیم جدید در لیگ شانزدهم

سپاهان یکی از تیم هایی است که برای فصل جدید بیشترین خروجی را داشته و هم اکنون تعداد بازیکنانی که فصل آینده در ترکیب این تیم نخواهند بود بیش از ۱۱ بازیکن شده اند. یعنی بیش از یک تیم.

ورزش سه: سپاهان یکی از تیم هایی است که برای فصل جدید بیشترین خروجی را داشته و هم اکنون تعداد بازیکنانی که فصل آینده در ترکیب این تیم نخواهند بود بیش از ۱۱ بازیکن شده اند. یعنی بیش از یک تیم. محرم نویدکیا، شهاب گردان، رحمان احمدی، حسین پاپی، فوزیل موسی اف، هادی عقیلی، امین منوچهری ، علی حمودی، عبدالله کرمی، محمدرضا خلعتبری، حبیب گردانی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که جدایی اشان از سپاهان محرز شده است و فصل آینده در تیم های دیگری بازی خواهند کرد. البته در خصوص محرم نویدکیا هنوز صحبت صریحی نشده اما دور از ذهن است عبدالله ویسی قصد استفاده از وی را داشت باشد چرا که اگر چنین نیتی داشت تا اکنون تصمیم خود را عملی می کرد.

با توجه به نتایجی که سپاهان در فصل گذشته گرفته بود این همه تغییر و تحول در این تیم خیلی غیر منطقی به شمار نمی رود و در مقابل عبدالله ویسی بازیکنان خوبی چون جلال الدین علی محمدی، مهرداد محمدی، موسی کولی بالی و ... را جذب کرده و مثل همیشه چند بازیکن ناشناس دسته اولی را هم بخدمت گرفته است! اتفاقی که در همه تیم های تحت هدایت عبدالله ویسی شاهد آن بودیم و در صبای قم و استقلال خوزستان این دست از بازیکنان جواب داده اند.

بیشتر بازیکنانی که فصل گذشته به عضویت تیم استقلال خوزستان در آمده بودند دسته اولی بودند مثل دانیال ماهینی، حسن بیت سعید و... که در نهایت جام قهرمانی را بر بالای سر بردند. البته یکی از دلایلی که سبب شد این بازیکنان در استقلال خوزستان جواب دهند این بود، تیم جو آرامی داشت و تحت فشار تماشاگر نبودند که در سپاهان چنین شرایطی وجود ندارد.

فصل نقل و انتقالات تمام نشده و سرمربی سپاهان هم چنان می تواند به ترکیب تیم بازیکن اضافه کند. البته وی قصد دارد سوم تیر همراه تیم ملی جوانان به آلمان برود و یکی دو بازیکن خوب خارجی را سپاهانی کند.

عبدالله ویسی در فصل آتی سپاهانی جدید به میدان می فرستد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج