اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۲۴۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عزت‌اللهی: لیگ قهرمانان فرصت است

هافبك ملی‌پوش روستوف گفت: امسال سالی است كه باید با توجه به حضور تیم روستوف در رقابت‌های اروپایی بدرخشم تا به خوبی دیده شوم.

خبرگزاری میزان: سعید عزت‌اللهی درخصوص غیبتش در اردوی پیش روی تیم ملی اظهار داشت: امروز بعد از چند روز استراحت عازم اتریش شدم تا در اردوی آماده‌سازی روستوف برای حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شرکت داشته باشم. به خاطر این اردوی روستوف در اتریش متاسفانه سعادت همراهی تیم ملی را نخواهم داشت.

وی افزود: خودم دوست داشتم در این اردو هم حضور داشته باشم اما چاره‌ای نبود و باید به تمرینات آماده‌سازی تیم اضافه می‌شدم.

هافبک ملی‌پوش روستوف در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی امسال سرمربی تیم از تو بیشتر استفاده کند،عنوان کرد: متاسفانه فصل گذشته نیم فصل به روستوف اضافه شدم چون باشگاه ملوان ITC من را دیر صادر کرد. این مسئله باعث شد شرایطم برای بازی از همان ابتدا فراهم نشود. در تمام اردوها حضور داشتم اما چون تیم در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و صدر جدول بود بازی به من نرسید و باعث شد من نتوانم آن طور که باید و شاید توانایی‌های خودم را نشان بدهم.

وی ادامه داد:‌ به نظرم این اتفاق امسال برای من رقم می‌خورد. با توجه به اینکه هم پستی من با روستوف تمدید نکرده به نظرم شرایط طوری پیش برود که با تلاش مضاعف خودم بتوانم جایگاه اصلی را در ترکیب به دست بیاورم و فصل پیش را که بابت نرسیدنITC خیلی اذیت شدم جبران کنم.

عزت‌اللهی در مورد اینکه چقدر شانس برای خودش قائل است که از طریق فوتبال روسیه به سطوح بالاتری در اروپا دست پیدا کند، گفت:‌ شانس حضور امسال روستوف در رقابت‌های اروپایی با توجه به حضورمان در پلی‌آف لیگ قهرمانان باعث می‌شود عملکردمان به شدت توسط تیم‌های مطرح قاره زیر ذره‌بین باشد و این مسئله یک فرصت است. با این همه امیدوارم این مساله رخ بدهد و از فوتبال روسیه به تیم‌های مطرح اروپا منتقل شوم.

هافبک روستوف درباره جام ملت‌های اروپا و اینکه پیش‌بینی او از قهرمان این دوره کدام است، اظهار داشت: بعد از جام‌جهانی بالاترین سطح نمایش فوتبال، جام ملت‌های اروپاست. بهترین تیم‌های دنیا در اروپا قرار دارند و همین مسئله همیشه کیفیت آن را بالا برده است. به هرحال اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا بوده و در کل کیفیت بالایی از فوتبال را به نمایش می‌گذارد و یکی از شانس‌های قهرمانی است اما به نظرم ایتالیا و فرانسه از بخت‌های نخست قهرمانی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج