۳۴۴۰۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینیستا: هنوز اتفاقی نیفتاده است

هافبک تیم ملی اسپانیا معتقد است این بازی تنها یک شکست بود و هنوز اتفاقی نیفتاده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اسپانیا در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ دو بر یک از کرواسی شکست خورد و به عنوان تیم دوم گروهش صعود کرد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

آندرس اینیستا پس از این شکست گفت: روی کاغذ تیم خیلی قوی تری بودیم اما در نهایت شکست خوردیم. در فوتبال اتفاق های این چنینی می افتد و باید در تمام لحظات آماده بود. نتیجه مورد دلخواه‌مان را کسب نکردیم اما باید ادامه دهیم اتفاقی نیفتاده است. باید در مسیر سختی به این رقابت ها ادامه دهیم اما ما اسپانیا هستیم و باید با اعتماد به نفس به کار خود ادامه دهیم.

هافبک تیم ملی اسپانیا در ادامه افزود: هر بازی متفاوت است. در جست و جوی بهترین موقعیت هستی گاهی اوقات این اتفاق می افتد و گاهی نه. برخی از فرصت های به وجود آمده را از دست دادیم و در پایان دروازه‌مان باز شد. به دنبال باز کردن دروازه حریف بودیم، اما در این امر موفق نبودیم. فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی داشتیم و همچنین موقعیت های دیگری داشتیم، ولی از آن ها استفاده نکردیم و کار برایمان سخت شد.

بازیکن بارسلونا درباره پنالتی از دست رفته توسط سرخیو راموس گفت: او تصمیم گرفت ضربه پنالتی را بزند هنگام ضربه اعتماد به نفس داشت. گل نشدن آن تنها یک اشتباه و خطا بود. در گلزنی به این تیم بدشانس بودیم. زمانی که شکست می‌خورید لحظات خوبی را سپری نمی کنید، اما باید ادامه داد و از آن عبور کرد. اکنون خود را برای دیدار برابر ایتالیا با هدف رسیدن به بالاترین نقطه ممکن در این جام آماده می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج