اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۴۶۱۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

مدافع برزیلی استقلال را بهتر بشناسید

اولین خرید خارجی سرمربی استقلال وارد تهران شد تا با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی مراحل نهایی قراردادش را پشت سر بگذارد.

ورزش سه: رابسون جان آریو دی پائولا مدافع ۲۲ ساله برزیلی که از مدت ها قبل مورد توجه علیرضا منصوریان قرار گرفته بود سرانجام صبح امروز وارد تهران شد تا مراحل نهایی مذاکرات و عقد قراردادش را پشت سر بگذارد.

رابسون متولد ۱۴ فوریه ۱۹۹۴ در ایالت برزیلرو است و از سال ۲۰۱۲ با رسیدن به سن قانونی اولین قرارداد حرفه ای اش را با باشگاه باهیا به ثبت رساند. این بازیکن با قد ۱.۸۸ سانتی متری جزو بازیکنان مستعد و آینده دار باشگاه انتخاب و سال بعد با قراردادی قرضی راهی لیگ ژاپن شد تا پیراهن کاواساکی فرونتاله را برتن کند.

در بازگشت از تجربه نه چندان خوب ژاپن رابسون همواره پیراهن باهیا را در تمام رقابت های باشگاهی در سری B برزیل بر تن داشته و همواره نامش در لیست ۱۸ نفره تیم قرار گرفته است. در آخرین سال رابسون با پیراهن باهیا در لیگ های منطقه ای بایانو و کوپا دو نورتسته حضور داشته و در این دو تورنمنت نزدیک به ۹۰۰ دقیقه بازی کرده است که ماحصل آن دو بار گلزنی ،دریافت سه کارت زرد و یک کارت قرمز بود.

مدافع برزیلی استقلال را بهتر بشناسید

رابسون به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به استقلال خواهد پیوست آن هم با قراردادی مشروط برای سال دوم. طبق توافقات به عمل آمده در صورتی که این بازیکن از تیم های خارجی پیشنهادی دریافت کند بدون مشکل می تواند از استقلال جدا شده و راهی اروپا شود در غیر این صورت قراردادش با باشگاه تمدید خواهد شد.

علیرضا منصوریان که از چندی پیش فیلم های این بازیکن را تماشا کرده بود اعتقاد دارد اضافه شدن رابسون می تواند ضریب اطمینان ساختار تدافعی استقلال را دو برابر کند به خصوص که این بازیکن قابلیت بازی در دفاع چپ را نیز دارد. به هر ترتیب رابسون با انجام تست های پزشکی و گرفتن تاییدیه تا شنبه قراردادش را ثبت خواهد کرد تا رسما به جمع شاگردان منصوریان در لیگ شانزدهم اضافه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید ابراهیمی

      مدافعی که میخواد شیش تای بشه رو بهتر بشناسید

    • بدون نام

      دمشگرم به محض ورود به سالن فرودگاه عدد 4رونشون داد،فکرکنم عدد4444ثبت جهانی شده همه دیگه میدونن لنگیا چارتاچارتا میخورن زبونشون ۹متردرازه

    • بدون نام

      ای بابا مگه استقلال معبد آمونه ...

    • رضا

      بابا با مدافع های پارسالتون چهار تا چهار تا خوردید.حالا با این بچه مدافع برزیلی دیگه چند تا گل میخورید.

    • بدون نام

      چقدر تو کیسه کش پررویی شما 4 تا و 6 تا میخورین یا ما؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      اخه لنگیاها چقدر روشون زیاد شما پارسال طارومی را داشتی نتونستید قهرمان بشید امسال نمیتونید 44444444تاییی ها بدرد نخوربرید یکم به تاریخ لیگ .جام حذفی .قهرمان آسیا بندازید بعد بیاید کری بخونید4444444

    • لنگي در حسرت جام 10

      دمشگرم به محض ورود به سالن فرودگاه عدد 4رونشون داد،فکرکنم عدد4444ثبت جهانی شده همه دیگه میدونن لنگیا چارتاچارتا میخورن زبونشون ۹متردرازه

    • بدون نام

      حالا استقلال. الان چی هست که قبلاً بوده. تو جام حذفی چه غلطی کرده تا برسه. لیگ برتر. برو بابا خجالت بکش. استقلالی. مساوی با مکانیکی. .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج