adexo3
۳۴۵۱۵۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مظلومی: قراردادم را فسخ نکردم

سرمربی فصل قبل استقلال گفت: اخبار استقلال را دنبال می کنم و امیدوارم که موفق باشند.

کاپ: پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال در خصوص جلسه امروزش با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم. قرار شد تا چند روز آینده در خصوص مطالبات من بررسی های لازم را انجام داده و به من اعلام کنند چه مقدار طلبکار هستم. به هر حال حق من است که بتوانم مبلغی که باشگاه تعهد کرده بود را دریافت کنم.

وی درباره اینکه آیا در جلسه امروز قراردادش را فسخ کرد یا خیر تصریح کرد: خیر من قراردادم را فسخ نکردم.

مظلومی درباره اینکه اخبار استقلال را دنبال می کند یا خیر گفت: مگر می شود اخبار استقلال را دنبال نکرد؟ من سال های زیادی را در این تیم سپری کردم و خاطرات خوبی را با این تیم دارم. اخبار استقلال را دنبال می کنم و امیدوارم که موفق باشند.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال در این فصل ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی جذب این تیم شدند و این تیم می تواند امسال عنوان قهرمانی را کسب کند. امیدوارم با حمایت هواداران استقلال این فصل عنوان قهرمانی را کسب کند

مظلومی درباره اینکه فصل قبل هم شرایط جذب بازیکن این چنین بود گفت: شرایط فصل قبل را همه دیدند و تمام شد. نمونه اش اینکه من جواد نکونام را می خواستم ولی شرایط طوری شد که نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای مظلومی دیگه بسه...

    • بدون نام

      آقای مظلومی اگر ادعا میکنی استقلالی هستی دست ازسر این تیم وردار

    • سید

      آقای مظلومی یک بار هم که شده درست وحساب جلو منفعت طلبان باشگاه بایست وحداقل به خاطر خانواده خودت پولت را تمام کمال بگیر مثل همه آقایان که بخاطر پول به همه چیز وهمه کس توهین میکنند من منتقد نوع مربی گری شما هستم اما دوست دارم که حقت را بگیری ... نبخشی .ببین روشن تا حکم آکادمی گرفت شد رفیق قله نوعی.افسارراده شده مدیر موفق استقلال .پس بدان واگاه باش دشمنانت زیاد .حداقل پای حق خانوادهات بایست.

    • بدون نام

      آقای مظلومی روزی که گذاشتی جاسم کرار به تمام ایرانیا توهین کنه همه چیزو باختی ،حاضری بخاطر موفقیت خودت هر کار اشتباهی بکنی ،ولی جواب نداد و نمیده.

    • بدون نام

      درود بر تو ای مو پریشان

    • مجید

      سلام اول از آقای مظلومی بخاطر زحمات زیادش تشکر میکنم خصوصا بردهای پاپیش در دربی ها2:لطف کنید دشمن شادمون نکنید و اجازه بدین باشگاه با آقای منصوریان کارش رو شروع کنه و مسئله قرارداد شما نشه مشکل استقلال بزارید استقلال بجای رسیدگی به مشکل قرارداد شما فکر چیزای ویگه باشه.3:در دربی ها خوب بودین اما خداییش دونیم فصل در دوفصل که مربی بودین کمرمونو بخاطر عدم مدیریت خوبتون بریدین ممنون میشیم اگه کوتاه بیای و کمتر علیه قردادت دم دقیقه مصاحبه نکنی اگه استقلالیه واقعی هستی استقلالو به پول نفروش .امثال شما خیلی بیشتر از اینا کنار اسم استقلال نوش جان کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج