adexo3
۳۴۵۵۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیل: می‌دانستیم فشار آوردن جواب می‌دهد

ستاره تیم ملی فوتبال ولز از کسب پیروزی برابر ایرلند شمالی خوشحال است و تیمش را شایسته پیروزی دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، شگفتی‌سازی ولز در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ ادامه دارد. این تیم که برای نخستین بار در رقابت‌های یورو به میدان رفته است موفق شد در یک هشتم نهایی با یک گل برابر ایرلند شمالی به پیروزی برسد تا به جمع هشت تیم راه پیدا کند.

گرت بیل در این دیدار با وجود این که موفق به گلزنی نشد، اما به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او از صعود تیمش به جمع هشت تیم بسیار خوشحال است و چشم به موفقیت‌های دیگر دوخته است.

ستاره تیم‌ ملی فوتبال ولز گفت: پیروزی شیرین و روحیه بخشی را به دست آوردیم. با وجود این که ایرلند شمالی بازی دفاعی و بسته‌ای را در دستور کار خود قرار داده بود و همه روزنه‌ها را بسته بود، با این حال موفق شدیم که گل بزنیم و در نهایت پیروز از میدان خارج شویم.

او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بهتر از حریف بودیم و می‌توانم بگویم که شایسته کسب این پیروزی بودیم. ایرلند شمالی تلاش زیادی از خود نشان داد. آنها برای کسب تساوی به میدان آمده بودند و به همین خاطر به کارهای دفاعی روی آوردند، ‌ اما ما اطمینان داشتیم که با فشار آوردن خسته می‌شوند و در نهایت هم این گونه نشد و بازی هجومی ما جواب داد. و آنها را مجبور به اشتباه کردیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم سربلند از بازی خارج شدیم.

تک گل این دیدار را بازیکن ایرلند شمالی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. گرت مکاولی نتوانست پاس عرضی گرت بیل را به خوبی دفع کند و توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا ولز به تاریخ سازی خود در یورو ۲۰۱۶ ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج