۳۴۶۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قحطی فوتبالیست در ایران

دست‌اندرکاران فوتبال ایران سال‌های‌ سال است که اشتباهات قدیمی خود را تکرار می‌کنند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد!

روزنامه شهروند: دست‌اندرکاران فوتبال ایران سال‌های‌ سال است که اشتباهات قدیمی خود را تکرار می‌کنند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد! جاسم کرار عراقی هم یکی از همین اشتباهات است که در مدت حضورش در تیم‌های ایرانی جز حاشیه و تنش چیزی نداشته است. از همان ‌سال اولی که فراز کمالوند پدیده‌ای به نام کرار را به فوتبال ایران معرفی کرد، چیزی جز حاشیه و مشکلات اخلاقی از این بازیکن در ذهن فوتبال‌دوستان ایرانی ثبت نشده است. حتی مربی بزرگی مثل امیر قلعه‌نوعی هم نتوانست کرار را کنترل کند و هربار پروژه بازگشت او به فوتبال ایران پروژه‌ای شکست‌خورده بوده است.

از ضرب‌وشتم داوران تا درگیری با جباری

کرار در تراکتورسازی شاهکار ضرب‌وشتم داوران را خلق کرد و چندین جلسه بابت این کار ناشایست محروم شد. کرار با وجود حاشیه‌های زیادش در تراکتورسازی، در نخستین دوره حضور مظلومی به استقلال آمد، اما درگیری با مجتبی جباری و حاشیه‌های ریز و درشتش او را از استقلال دیپورت کرد. این بازیکن عراقی دوباره با امیر قلعه‌نوعی به استقلال آمد اما هربار سر مطالباتش حاشیه‌های زیادی به‌پا می‌کرد. او با آمدن مظلومی هم در استقلال ماند و اوج هنرهایش را‌ سال گذشته نشان داد. کرار بارها به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش علیه فوتبال ایران مصاحبه‌های تندی انجام داد و درنهایت هم از استقلال اخراج شد. این بازیکن بارها به فوتبال ایران و مسئولان آن اهانت‌های زشتی کرد و تا جایی پیش رفت که حتی هواداران استقلال هم خواستار اخراج او بودند. حالا او به تراکتور برگشته تا دوباره گوشه‌ای از هنرنمایی‌هایش در ایجاد جنجال و حاشیه را به رخ بکشد.

فریبا: کرار آش‌ دهان‌سوزی نیست!

بهتاش فریبا سابقه کار کردن با کرار را در استقلال دارد. او با تعجب از بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران، به «شهروند» می‌گوید: «کسی که آن‌طور به فوتبال ایران توهین کرده و با بازیکنان و داوران ما درافتاده نباید به ایران برگردد. کرار راجع به افراد بزرگ فوتبال ما صحبت‌های وقیحانه‌ای کرده و من نمی‌دانم چه لزومی به بازگشت او وجود دارد. قطعا اخلاق کرار نسبت به گذشته تغییری نکرده و او از نظر فنی هم‌ آش دهان‌سوزی نیست که تحت هر شرایطی دوست داشته باشیم در فوتبالمان حضور داشته باشد. حتما قلعه‌نوعی تشخیص داده که می‌تواند او را کنترل کند و از نظر فنی هم به تیمش کمک کند. کرار سابقه افتضاحی در فوتبال ایران دارد و فکر نمی‌کنم حضورش به نفع تراکتور باشد. او قطعا باز هم منبع حاشیه و جنجال خواهد شد.»

بازیکن قحط است؟

امیر قلعه‌نوعی که خودش هم در استقلال در مهار حاشیه‌های کرار ناکام بود، دوباره او را به فوتبال ایران برگردانده است. کرار درحالی به ایران برگشته که همین چند وقت پیش علاء عبدالزهرا، یکی از هموطنانش که به تراکتور پیوسته بود، به فوتبال ایران توهین کرد و مدعی شد که تیم‌های ایرانی به‌دنبال تخریب بازیکنان عرب و به‌ویژه عراقی‌ها هستند. حالا عجیب است که کرار با تمام حاشیه‌هایش که باعث شده از نظر فنی هم افت کند، در میان استقبال هواداران و مسئولان تراکتور به ایران برگشته است. شاید در فوتبال ایران قحطی بازیکن است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج