۳۴۶۳۷۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

طارمی و رضائیان و فیش های نجومی!

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس همه را سر کار گذاشته اند و تکلیف شان با این تیم را مشخص نمی کنند.

روزنامه هفت صبح - کمال بردبار: دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس همه را سر کار گذاشته اند و تکلیف شان با این تیم را مشخص نمی کنند.

این داستان خشکسالی و دروغ است. مردانی که حوصله وفاداری ندارند. پس تلفن های خود را خاموش می کنند، به تماس های مربیان و مدیران تیم خود پاسخ نمی دهند و برای درآمد بیشتر طی طریق می کنند و چمدان در دست به دوره اروپا و ترکیه می افتند. می گویند باید به فکر آینده شان باشند اما مطمئن باشید تا همین حالا هم آینده خود را به اندازه کافی تضمین کرده اند.

نگرانشان نباشید. این روی دیگر همان داستان مدیران بانکی است. همان زیاده خواهی قابل توجیه با قانون اما عمیقا غیراخلاقی. مثل همان مدیران بانکی مشهور برای درآمد بیشتر از تمام پیچ و خم های قانونی استفاده می کنند و اخلاقیات را تا آنجایی که بتوان توجیهی برای رفتار خود تراشید عقب می رانند. این که جواب آن حجم عشق و علاقه طرفداران چه می شود مهم نیست. این که آن ادعاها درباره عشقشان به تیم و اسطوره هایش به کجا می رسد مهم نیست.

این که آن نمایش شادی های متنوع و آن قایق پاروزدن ها چگونه از ذهنشان محو می شود مهم نیست. آنها مطمئن باشید دریافت های خوبی داشته اند. مثل دریافت های مدیران بانک و یا برخی از پزشکان. اما این فوتبالیست ها باز هم بیشتر می خواهند. حاضرند پای بر وارستگی خود بگذارند و برای پول بیشتر مثل نوجوانان دبیرستانی رفتار کنند و تلفن جواب ندهند و بپیچانند و روی محبوبیت خود قمار کنند.

راستش نمی دانیم تکلیف طارمی و رضاییان چه می شود. می دانیم آنها رفته اند ترکیه، این که در برگشت چه تصمیمی می گیرند کاملا مشخص نیست اما بازی ای که راه انداخته اند در شان دو ملی پوش نیست. ما اشتیاق طارمی برای بازی در اروپا را درک می کنیم اما استایل بازی او و عادتش به هدر دادن موقعیت های گل آینده او را در اروپا تضمین نمی کند. طارمی 16 گل برای پرسپولیس زد و 10 پاس گل داد اما او باید بداند که نیمی از موفقیتش مدیون پوزیشن تمام هجومی تیم برانکو بود. چرا که مثلا جری بنگستون با یک چهارم زمان بازی نسبت به طارمی موفق شد 7 گل بزند.

طارمی و رضائیان و فیش های نجومی!

از آن سو رامین رضاییان هم تنها در تاکتیک های هجومی برانکو می توانست این چنین جلوه کند چرا که خود می داند به لحاظ ویژگی های دفاعی نقایص فراوانی دارد. هرچه هست این دو دوست ملی پوش بازی زشتی را با طرفداران خود آغاز کرده اند. بازی مشابهی را دو سال پیش رضا حقیقی شروع کرد و یا قاسم دهنوی که در این جور مسائل یک پا پیشکسوت محسوب می شد.

می بینید. این خشکسالی اخلاقی است. رامین رضاییان همان قدر توجیه برای کار خود دارد که فلان مدیری که حق اوقات فراغت فرزندان خود را از بیت المال می گیرد... به قول روایت منسوب به کوروش خدا ما را از خشکسالی و دروغ در امان نگه دارد.

۱- مهدی طارمی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید. وقتی طارمی شنبه به باشگاه رفت تا با مدیران پرسپولیس جلسه بگذارد، طرفداران قرمزها به خروجی جلسه امید زیادی داشتند. خیلی زود خبر توافق آقای گل با پرسپولیس روی خروجی رسانه ها آمد تا پرسپولیسی ها تمدید قرارداد با طارمی را بمب جدیدشان در فصل نقل و انتقالات بدانند منتها شادی آنها خیلی زود از بین رفت چرا که طارمی به رغم توافق شفاهی با مدیران پرسپولیس پای برگه قرارداد جدیدش را امضا نکرد تا ادامه همکاری او با پرسپولیس قطعی نباشد. اگرچه قرمزها مدعی اند که طارمی هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد اما همین که او زیر برگه قراردادش را امضا نکرده یعنی هنوز نمی توان با اطمینان درباره ماندن این بازیکن در پرسپولیس صحبت کرد.

۲- سفر مهاجم ملی پوش پرسپولیس به ترکیه- آن هم به همراه رامین رضاییان که این روزها شدیدا به دنبال لژیونرشدن است- نگرانی طاهری و همکارانش را بیشتر کرده است. اگرچه در ظاهر به نظر می رسد که این سفر تنها جنبه تفریحی دارد و طارمی هیچ برنامه ای برای مذاکره با باشگاه های این کشور ندارد (وکیل مهدی طارمی در صفحه اینستاگرامش نوشته که مهدی برای عقد قرارداد راهی ترکیه نشده و تنها به احترام قولی که به مشتری ترکیه ای اش داده بود، به این کشور رفته تا به آنها بگوید که در پرسپولیس می ماند) اما رسانه های ترکیه نظر دیگری درباره این سفر دارند.

۳- آن طور که سایت gunebakis ترکیه نوشته، باشگاه ریزه اسپور طی روزهای آینده با چند بازیکن به توافق می رسد که یکی از آنها مهدی طارمی است. به نوشته این سایت، حکمت کارامان سرمربی ریزه اسپور طارمی را برای تقویت خط حمله تیمش درنظر گرفته است و این بازیکن به زودی با این تیم قرارداد می بندد.

۴- این خبر خیلی زود به ایران رسید و با واکنش شدید مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شد. محمد ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره خبر عقد قرارداد طارمی با ریزه اسپور به سایت کاپ گفته: «مهدی طارمی با قولی که به ما داده، هیچ جا نمی رود و صرفا به خاطر اینکه به تیم های ترکیه ای قول مذاکره داده بود، به آنجا رفت. این بازیکن با باشگاه پرسپولیس توافق کرده و به زودی در تمرینات حاضر می شود. خیال هواداران از این بابت راحت باشد و مشکلی نیست.

ابهام در وضعیت رضاییان

مهدی طارمی تنها نگرانی این روزهای پرسپولیس نیست و رامین رضاییان هم هنوز تکلیفش را با این تیم مشخص نکرده است. مدافع ملی پوش پرسپولیس که غیبتش در تمرینات این تیم را به بیماری پدرش ربط داده بود، حالا در شرایطی که عکس های پدرش روی تخت بیمارستان در اکثر سایت ها منتشر شده، به ترکیه رفته تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.

رضاییان اعتقاد دارد که بازیکن آزاد است. چون در بند قراردادش قید شده اگر تا پانزده خرداد با او تسویه نشود خود به خود بازیکن آزاد می شود. اما پرسپولیسی ها چنین نظری ندارند. کاپ درباره این موضوع نوشته که رامین رضاییان هشتاد و یک درصد دریافتی داشته است. بیست درصد جریمه شده. سه درصد مالیات تکلیفی اش بوده. پس بیش از صددرصد دریافتی داشته. به همین فسخ قانونی نیست. از سوی دیگر، او سال بعد هم قرارداد دارد و بدین ترتیب باشگاه پرسپولیس آی تی سی اش را صادر نخواهدکرد.

نکته: جادوگر رضاییان را آنفالو کرد!

کاپ نوشت: علی کریمی در اقدامی جالب توجه، نام رامین رضاییان را از فهرست دنبال کنندگان خود در اینستاگرام درآورد. رضاییان که در گذشته بارها و بارها گفته بود علاقه زیادی به علی کریمی دارد، حالا پس از اینکه در روزهای اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد، با انتقادات تندی از سوی هواداران باشگاه رو به رو شده است. اقدام جادوگر پس از گذشت ساعاتی تا الان باعث ریزش عجیب در میان فالوئرهای رامین رضاییان شده و به ناگاه چهار هزار نفر وی را آنفالو کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مقصر این دو بازیکن نیستند.مقصر سرمربی و مدیران پرسپولیس هستند.اخلاق و مردانگی ،یادش بخیر .ایکاش این دو ... به پرسپولیس نیایند فعلا مثل گدایان در بدر بخاطر پول دنبال تیم می گردند.به پرسپولیس نیایند ولو اینکه پرسپولیس دسته پایین تر سقوط کند.

    • بدون نام

      برانکو دیگه باید از خیر اینا بگذره که خیلی پررو شدن

    • فربد محمودی

      به خدا خجالت داره مثل گداها تو کشور دیگه دنبال تیم باشی بابا اینطوری که تیم پیدا نمیکنن تییما خودشون میان دنبال بازیکن وگرنه منمخیلی دوست دارم برم اونور تو تیم یونایتد ولی کو پیشناهاد.

    • بدون نام

      سلام واقعا متاسفم برای این بازیکنان اخه طارمی ما هم میدانیم مهاجم کاملی نیستی ناز کردنت چیه دبگه به درد پرسپولیس نمیخوری .رضاییان تو هم مثل طارمی

    • بهروز real

      کیروش ایناروهوایی کرده شک نکنید!!!!

    • امیر

      واقعا گل گفتید باید لقب گدا بهشون داد. ان شاالله پرسپولیس با بازیکنان متعصبش حسرت به دل رضائیان بی غیرت میزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج