adexo3
۳۴۸۴۹۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

رحمتی: مظلومی اسم بیاورد توضیح می‌دهم

دروازه بان استقلال گفت: نفراتی که به تیم ما اضافه شدند شخصیت تیمی مان را بالاتر برد.

کاپ: مهدی رحمتی پس از امضای قرارداد با استقلال اظهار داشت: پارسال تعدادی بازیکن جوان جذب کردیم. با ادامه همان اهداف نفراتی ملی پوش به جمع ما اضافه شدند که به تیم شخصیت می دهند.

مهدی رحمتی در ادامه گفت: با آمدن کادر فنی جدید یکسری در لیست فروش بودند. یکسری بازیکن جدید هم جذب شدند. تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا به موفقیت برسیم. هواداران مان پارسال سرخورده شده بودند تلاش می کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

وی در این باره که قراردادش را دوباره با استقلال تمدید کرد گفت: پارسال نیم فصل از من خواستند قراردادم را سه ساله تمدید کنم که این کار را کردم ولی چون زمان ثبت نبود به ابتدای امسال موکول شد. فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

رحمتی درباره تفاوت استقلال امسال با فصل پیش گفت: درباره سال قبل حرف های ناگفته زیاد است. به وقتش درباره اتفاقات گذشته توضیح خواهم داد. تیم پارسال جوان بود و خیلی ها تازه به تیم اضافه شده بودند. مصدومیت چشمی بد زمانی اتفاق افتاد و ما نفر در هفته های پایانی کم آوردیم و بازیکن به اندازه کافی نداشتیم. با توجه به این شرایط سخت کسب سهمیه و مقام سومی دور از دسترس نبود.

وی درا رتباط با صحبت های مظلومی در برنامه نود مبنی بر اینکه یک بازیکن و یک مقام مسئول به خانه مجیدی رفته اند و اینکه آیا منظور مظلومی مهدی رحمتی بوده است بعد از گذشت ۲ ماه نمی خواهد در این باره توضیح داد: بگذارید یک مقدار دیگر منتظر بمانند. اسم بیاورند ما جواب می دهیم. این سئوال را از آقای مظلومی بپرسید.

رحمتی در پایان در این باره که خبرنگاران از رحمتی پرسیده اند نه مظلومی گفت: این مسایل به من مربوط نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگي ام

      رحمتي بدرد استقلال نمي خوره


      باهاش 3 ساله ميبندن خخخخخخ

    • بدون نام

      اینم که خودشو مسخره کرده هی میگم میگم میگم

      آخه اگه چیزی داشتی که میگفتی دیگه

      الان چند وفته هی میگه اگه بگم اینجوری میشه....اگه بگم اونجوری میشه.....اگه بگم اون میره اون میاد

    • امید

      شنونده باید عاقل باشد آقای رحمتی!

    • بدون نام

      همین بازیکن استقلال را به روز سیاه می نشاند
      بازیکنی که در کار سر مربی و گرفتن بازیکن دخالت کند از کار اصلی و حرفه ای خودش دور میشود و نتیجه اش مانند فصل پیش تیم را به حاشیه میبرد با درگیریهای بیجا و دخالتهای نابجا

    • بدون نام

      آقای بگم بگم، میگما ...

    • بدون نام

      رحمتی جز مافیای فوتبال ایرانه.

    • جهانگیر

      الحق که بعد از عابدزاده تو بهترین بودی وبعداز اینکه خیلی بچه گانه ناز کردی و خبر نداشتی که مربی تیم ملی عوض شده ویه مربی خارجی با دیسیپلین اومده و از تیم ملی خط خوردی و واقعا حیف شدی، راستش هیچکس فکر نمی کرد که این کار کیروش داره برای خودت و تیمت سبب خیر میشه چون تو برای ثابت کردن حقانیتت بهتر از قبل شدی و با بازی های خوبت و اون رفلکس های زیبات که به تنهایی ۱۶-۱۵ امتیاز برای تیمت آوردی که اگه تو نبودی رتبه ی تیمت تو فصلی که گذشت دو رقمی میشد که این موضوع رو خیلی از پیشکسوتان هم قبول دارند، ولی با همه ی این خوبی هات یه کاری کردی که کمر تیمت رو شکوندی و به نوعی تیمت رو از مسیر قهرمانی دور کردی البته تو این کار بچگانه ای که انجام دادی مربیت هم یه اشتباه تاریخی کرد که می‌بایست تورو تعویض میکرد واگر هم تیم می باخت هوادارا از اون باخت به نیکی یاد میکردن وبه نوعی مربی اسطوره میشد چون مربی شون از باخت هراسی نداشت و پهلوانانه فکر می کرد و مطمئنن هم تیم در آخر قهرمان میشد همون کاری که مرحوم پرویز دهداری کرد و اسطوره شد.
      آقای رحمتی عزیز این متن بالا رو نوشتم تا به چند موضوع اشاره کنم.
      ۱- طرفدارا سر خورده شدن یعنی چی؟ تو اگه فرزندت نمره ی بدی بیاره بازهم به زبون میاری؟
      ۲- تو مگه سخنگوی باشگاهی که به این شکل توضیح میدی؟ این یعنی دخالت، یعنی محرم نویدکیا، یعنی...
      ۳- تو به مربیانت خیانت کردی مطمئنن به این یکی هم خیانت میکنی چون حدودا هم سن و سال هستید این موضوع بیشتر نمود پیدا میکنه، قلعه‌نویی، مظلومی و در آینده.

    • اس اس

      این آقا مگه چکارست؟ فضول تیم؟ خجالت بکش بگم بگم!
      مگه بچه ای ! باعث همه حاشیه ها در استقلال همین رحمتیه به همه پیشکسوتان و مربیان توهین میکنه. تو اگه ... داشتی با این هیکلت برای آقای قلعه نویی زبونت رو در نمی آوردی حالا هم به مظلومی گیر داده ! شخصیت هم خوب چیزیه که تو نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج