adexo3
۳۴۹۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نگرانی سجاد از سرنوشت طارمی

ماجرای سجاد شهباززاده و استقلال مانند کلافی سردرگم پیچیده شده و هر روز خبر جدیدی درباره‌اش به گوش می‌رسد.

بانک ورزش: ماجرای سجاد شهباززاده و استقلال مانند کلافی سردرگم پیچیده شده و هر روز خبر جدیدی درباره‌اش به گوش می‌رسد. شهباززاده وقتی با پیشنهاد آلانیا اسپور ترکیه مواجه شد خیلی زود نغمه جدایی سر داد. او از طریق یکی از مربیان سابق خود با ایجنتی ترکیه‌ای قرارداد بست تا او زمینه حضورش در لیگ ترکیه را فراهم کند.

شهباززاده شرایطی چون رامین رضاییان داشت. او به همین دلیل راهی آلانیا شد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند. مسوولان آلانیا اسپور که پس از موفقیت در دسته یک، این فصل راهی لیگ برتر ترکیه شده‌اند بر سر مفاد قرارداد و البته رقمی حدود ۴۰۰ هزار دلار با شهباززاده به توافق رسیدند تا شماره ۱۰ استقلال را جذب کنند.

شهباززاده اما جمعه شب و پس از توافق با مسوولان آلانیا به تهران بازگشت تا با دریافت رضایتنامه از استقلال به ترکیه برگردد و امضای خود را پای برگه قرارداد با آلانیا بزند. منصوریان از مدیران استقلال خواسته تا به هر قیمتی شده مانع حضور شهباززاده در آلانیا اسپور شوند. از نظر منصوریان حضور سجاد در کنار کاوه رضایی می‌تواند قدرت خط حمله استقلال را چند برابر کند و این منطقه را به نقطه قوت تیمش تبدیل.

شهباززاده اما نیازی به دریافت رضایتنامه از استقلال ندارد. بندی در قرارداد او گنجانده شده با این مضمون که اگر ۳۰ درصد از مبلغ توافقش با آلانیا اسپور را به استقلال بپردازد می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند. شهباززاده و مسوولان آلانیا از وجود این بند باخبرند اما مهاجم استقلال علاقه‌ای ندارد تا با بحث و جدل از این تیم جدا شود.

شهباززاده که سرنوشت رامین رضاییان و مهدی طارمی را پس از جدایی دیده، قصد دارد تا با شرایط مناسبی از استقلال جدا شود و حرف و حدیثی در این رابطه به وجود نیاید. به همین دلیل هم هست که شهباززاده هنوز تصمیمی برای حضوری قطعی در آلانیا نگرفته و از مسوولان این باشگاه ترکیه‌ای زمان خواسته.

سجاد فقط یک امضا با آلانیا اسپور و حضور در لیگ ترکیه فاصله دارد. او اگر امضا را بزند و ۳۰ درصد از قراردادش را به حساب استقلال واریز کند می‌تواند لژیونر شود و البته آی‌تی‌سی‌اش را دریافت کند اما فعلا منتظر است تا شرایط جدیدی پیش بیاید و با خوشی از استقلال جدا شود.

ترس شهباززاده از ناراحتی احتمالی هواداران استقلال و البته طلب ۸۰۰ میلیونی‌اش از این تیم (بابت دو فصل قبل) او را برای اتخاذ تصمیم نهایی‌اش دودل کرده. تصمیمی که البته طی روزهای آینده اتخاذ خواهد شد. یا حضور در استقلال یا انتقال به آلانیا اسپور.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما طرفداراي تيم محبوب استقلال،انقدر شخصيت و درك بالايي داريم كه هيچ وقت شهباززاده به سرنوشت اون ٢ تا بچه دچار نميشه

    • بدون نام

      برو تا پیشرفت کنی استقلال جای پیشرفت نیست مثل برهانی لهت میکنند

    • هوادار دوآتیشه آبی

      سجاد با تعصب هر جا بره باز هم تو قلب ما آبی ها جاداره آرزو موفقیت برایشان داریم از هواداران خواهش میکنیم. بخاطر سجاد تبم رو به حاشیه نبرند توهین هم به سجاد نکنه بی ظرفیت نباشیم مثل لنگی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج