اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۰۴۲۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پوگبا بر سر دوراهی رئال - منچستریونایتد

پوگبا بیش از هر هافبکی مورد علاقه زیدان قرار دارد و در سوی دیگر مورینیو توصیه اکید داشته است که مدیران منچستریونایتد به هر قیمتی باید ستاره فرانسوی یوونتوس را به خدمت بگیرند.

ورزش سه: پوگبا بیش از هر هافبکی مورد علاقه زیدان قرار دارد و در سوی دیگر مورینیو توصیه اکید داشته است که مدیران منچستریونایتد به هر قیمتی باید ستاره فرانسوی یوونتوس را به خدمت بگیرند.

پوگبا مهمترین و باارزش ترین مهره موجود در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. او فصل گذشته موردتوجه بارسلونا قرار داشت اما امسال رئال و یونایتد را به خود علاقمند می بیند. رئالی ها که احتمالا از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی سال ۲۰۱۷ محروم خواهند بود، سعی دارند پوگبا را همین تابستان به خدمت بگیرند اما رقم درخواستی یووه (۱۶۰ میلیون یورو)، باعث شگفتیشان شده است.

مدیران رئال تحت هیچ شرایطی حاضر نستند برای پوگبا این رقم را هزینه کنند؛ با وجود تمام علاقه ای که زیدان به این بازیکن دارد. در سوی دیگر رسانه های انگلیسی از توافق یونایتد با مدیربرنامه های پوگبا خبر داده اند و اینکه هفته بعد قرار ملاقات با مدیران یووه نیز برنامه زیری شده است.

یونایتدها نیز حاضر نیستند ۱۶۰ میلیون یورو برای پوگبا بپردازند و رقم پیشنهادیشان ۱۰۵ میلیون یورو است. به ادعای تلگراف، مورینیو تا ۷ آگوست یعنی تاریخ برگزاری بازی کمیونیتی شیلد با لستر به مدیران یونایتد برای جذب پوگبا مهلت داده است.

پوگبا که خود زمانی برای یونایتد بازی می کرد، بیشتر علاقمند است تا به رئال بپیوندد. حضور زیدان بر راس کادر فنی رئال و نیز حضور کهکشانی ها در لیگ قهرمانان یکی از مهمترین دلایل علاقمندی پوگبا به رئال است اما اگر یونایتد بتواند رضایت مدیران یووه را جلب کند، پوگبا نیز به رفتن به یونایتد رضایت خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      عالی بازی میکیندفراسته مدیون اوست که تا فینال رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج