۳۵۱۰۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادینیو: این فصل تراکتور قهرمان می‌شود

بازگشت لوسیانو ادینیو به تراکتورسازی برای هواداران این تیم اتفاق خوبی تلقی می‌شود.

روزنامه ایران ورزشی: بازگشت لوسیانو ادینیو به تراکتورسازی برای هواداران این تیم اتفاق خوبی تلقی می‌شود. آقای گل برزیلی لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران بار دیگر با انگیزه‌های فراوان به ایران برگشته و می‌خواهد باز هم آقای گل شود. او انتظار قهرمانی با تراکتورسازی را می‌کشد. ادینیو هرگز اعتقادی به اینکه در قطر افت کرده ندارد و می‌خواهد ۱۰ سال دیگر در فوتبال ایران بازی کند. لوسیانو درباره بازگشتش به تراکتور می‌گوید: «من همیشه هواداران تراکتورسازی و شهر تبریز را دوست دارم. امسال شرایط طوری رقم خورد که به ایران برگردم.

من دو سال قبل با تراکتورسازی روزهای خوبی را سپری کردم و آقای گل شدم اما شرایط طوری شد که به قطر بروم. دوست داشتم در تبریز بمانم اما این اتفاق نیفتاد. الان به تبریز برگشتم تا دوران خوبی داشته باشم.» ادینیو در رابطه با اینکه خیلی‌ها معتقدند او در لیگ قطر افت کرده، توضیح می‌دهد: «طبیعت و زیبایی فوتبال به این است که یک بازیکن همیشه نمی‌تواند در اوج باشد. من پارسال در قطر گل‌های زیادی نزدم و مثل دوران تراکتور ندرخشیدم اما فوتبال همین است. یک سال گل کم می‌زنی و یک سال آقای گل می‌شوی. البته ارزش بازیکن نباید با گل زدن سنجیده شود. من همه اینها را فراموش کردم. آمده‌ام تا به تراکتور کمک کنم.

با قدرت به ایران برگشته و تلاش می‌کنم با تمرکز بالا برای موفقیت گام بردارم.» مهاجم برزیلی تراکتورسازی که انگیزه بالایی برای آقای گلی دارد، می‌گوید می‌خواهد در ایران بازنشسته شود: «برای شروع لیگ برتر لحظه شماری می‌کنم. بازیکنان خیلی خوبی به عضویت تراکتورسازی در آمده‌اند. همه نفرات جزو بهترین‌ها هستند. نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم و شک ندارم امسال جام قهرمانی را به دست می‌آوریم. من هم سعی خواهم کرد عنوان آقای گلی را به دست آورم. به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم و امیدوارم موفق باشم. مردم ایران را خیلی زیاد دوست دارم. ایران بعد از برزیل خانه دوم من است و قطعا می‌خواهم ۱۰ سال دیگر در لیگ برتر ایران بازی کنم. اینجا بسیار راحت هستم و قطعا در این کشور از فوتبال بازنشسته می‌شوم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج