۳۵۱۰۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مایلی کهن: به سجاد گفتم در استقلال بمان

از محمد مایلی‌کهن درباره اینکه آیا منصوریان از او خواسته با شهباززاده حرف بزند تا در استقلال بماند سوال شده که او پاسخ‌هایی داده است.

ایران ورزشی: از محمد مایلی‌کهن درباره اینکه آیا منصوریان از او خواسته با شهباززاده حرف بزند تا در استقلال بماند سوال شده که او پاسخ‌هایی داده است. مایلی‌کهن این گفت‌وگو را با خبرگزاری فارس انجام داده است: «آقای منصوریان از من چنین درخواستی نکرده چون او کلاسش بالا رفته و دیگر ما را تحویل نمی‌گیرد. منصوریان دیگر فقط کی‌روش را تحویل می‌‌گیرد و ما دیگر به درد او نمی‌خوریم. با این حال در مقطعی راهنمایی من باعث شد که تغییراتی در کار منصوریان ایجاد شود. من آن زمان مربی تیم ملی بودم و او می‌خواست به گیلانک سنگاپور برود و تقریبا شرایط امروز شهباززاده را داشت. با این تفاوت که الان در قرارداد شهباززاده بندی وجود دارد که می‌تواند برود اما در قرارداد منصوریان خبری از این بندها نبود. در هر صورت آن زمان منصوریان را راهنمایی کرده و بعدا اتفاقات دیگری افتاد. او بازیکن تیم ملی بود و من منصوریان را در آن مقطع دعوت نکردم چون اعتقاد داشتم اساس کار تیم ملی، باشگاه‌ها هستند و باید بین تیم‌ ملی و باشگاه‌ها تعامل باشد چون در غیر این صورت تیم ملی هم وجود ندارد.»

مایلی‌کهن با اشاره به مشکلات آن زمان منصوریان با باشگاه استقلال توضیحات دیگری داد: «در آن زمان منصوریان با باشگاه استقلال مشکلاتی داشت و من اعلام کردم تا این مشکل حل نشود این بازیکن را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم. او حتی به اردوی تیم ملی آمد و من به خودش هم گفتم تا زمانی که استقلال از او راضی نباشد به تیم ملی دعوتش نخواهم کرد و از وی خواستم تا برود و مشکلش را حل کند. به هر حال چیزی که به ذهنم می‌رسید و به نفع خودش و باشگاه بود را ارائه کردم و به او گفتم به برخی مسائل عمل کند تا مشکلش حل شود. او جزو بازیکنان دعوت شده من بود و به او گفتم تا زمانی که مشکلش حل نشود به خاطر استقلال به تیم ملی دعوتش نخواهم کرد. بعدا مشکل او حل شد و ما هم او را کمک کردیم.»

مایلی کهن ادامه داد: «‌اکنون هم وضعیت شهباززاده به همین شکل است. با این تفاوت که اگر بخواهد برود مشکلی برای او وجود ندارد. با این حال شهباززاده به من لطف دارد و بعضا با من مشورت می‌کند. او حتی به من زنگ زد و نظرم را خواست که من در پاسخ به درخواست شهباززاده گفتم تمایل دارم یک سال قراردادی که با استقلال دارد، در این تیم بماند. سجاد یک پسر باشخصیت، نجیب و دوست‌داشتنی است و در این دو سه سالی که اسم و رسمی به دست آورده کوچکترین تغییری در رفتار او مشاهده نشده و حتی از لحاظ ظاهر نیز ساده‌تر شده است. این نشان دهنده شخصیت خاص این جوان دوست‌داشتنی است و من به او گفتم بمان چون برای خودت بهتر است. هر چند که من در اینگونه مسائل به فکر منافع ملی هستم و هیچ گاه رنگ‌ها را نمی‌بینم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج