اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۲۰۸۳
۶ نظر
۵۰۳۸
۶ نظر
۵۰۳۸
پ

حمله ایرانی ها به «پایت» جهانی شد

روزنامه معتبر اسپانیایی در مطلبی به بی‌احترامی هواداران فوتبال ایران در فضای مجازی به بازیکن تیم ملی فرانسه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه معتبر «آس» اسپانیا در مطلبی به واکنش کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به مصدوم شدن کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید توسط دیمیتری پایت فرانسوی در ابتدای فینال رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخت.

پس از مصدوم شدن رونالدو، عده‌ای از کاربران ایرانی با هجوم به صفحه شخصی پایت او را بابت مصدوم کردن رونالدو مورد شماتت قرار دادند و برخی هم به بازیکن فرانسوی فحاشی کردند.

روزنامه «آس» در این باره نوشت:رونالدو در ایران یک قهرمان و نماد فوتبال محسوب می شود و هواداران فوتبال این کشور با حضور گسترده خود در صفحه شخصی پایت، ناراحتی خود را از اقدام منجر به مصدومیت ستاره پرتغالی از سوی بازیکن فرانسوی ابراز کردند. هواداران ایرانی توهین‌های زیادی به پایت کردند و حتی خانواده او را هم بی‌نصیب نگذاشتند. با این حال عده‌ای هم با این حرکت مخالفت و از پایت تقاضا کردند توهین ها را ببخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاسهٔ داغ ترازآش شدن ،اصن به شماچه ربطی داره،؟سری قبل هم که استاد مشایخی رفت گنده کاری شماروماستمالی کرد (منظورم فحاشی به مسی بود)

    • بدون نام

      دیگه ایران نماد فرهنگ وتمدن نیست نباید شعار بدیم خودمونو که نمیتونیم گول بزنیم شدیم نماد بی فرهنگی وجهان سومی وتنها جایی که هنوز میگن ایرانیا بافرهنگن مجریهای تلویزیونن که میگن ما بافرهنگ وبا تمدن هستیم زشته این کارا که دیگه اینم جواب نمیده باشعار آریایی بافرهنگ که چیزی درست نمیشه اگه باشعار کارها درست میشد ایران گلستان بود پس بیاییم به خودمون دروغ نگیم ایران بافرهنگ دیگه به تاریخ پیوست

    • بدون نام

      متاسفم برا مردمانی ک فقط ادعای بافرهنگ بودن دارن و آبروی میلیون ها آدمو میبرن

    • احمدی

      خداروشکر از لحاظ فحش وناسزاگویی هم اول شدیم!!!!

    • arsha

      خوب بود که کلی خندیدیم خخخخخخ

    • سینا

      این کار اصلا ربطی به رونالدو و یا پایت نداشت چون مردم دنبال بهانه بودند صفحه رجب تایب اردغان دونالد ترامپ مسی اوباما ملک سلمان عادل الجبیر لئوناردو دیکبریو روزنامه عربی بنجامین نتانیاهو همزمان حمله کردند البته اینا صفحه هایی بود که من بررسی کردم خدا داند دیگه کیا هستند سن این افراد با توجه به پروفایلشان زیر ۱۵ هستند اکثرا... متاسفانه حمله به صفحات اینترنتی دیگر به یک فرهنگ تبدیل شده به لطف عادل فردوسی پور از این به بعد فردی اسم ایران را به زبان بیاورد فقط به صفحه اینستاگرامش نگاهی کنید که چه میشود... امیدوارم فردا اگر جنگ شد این افراد با این اشتیاق دفاع کنن از کشورشون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج