۳۵۲۱۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج، نیامده دشمن پیدا کرد

هنوز ٢ماه از ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال نگذشته که اختلافات بین هیأت‌رئیسه و رئیس فدراسیون نمایان شده؛ اختلافاتی که ناشی از تصمیمات ناگهانی رئیس فدراسیون و بدون هماهنگی او با هیأت‌رئیسه بوده، ایجاد شده است.

روزنامه شهروند: هنوز ٢ماه از ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال نگذشته که اختلافات بین هیأت‌رئیسه و رئیس فدراسیون نمایان شده؛ اختلافاتی که ناشی از تصمیمات ناگهانی رئیس فدراسیون و بدون هماهنگی او با هیأت‌رئیسه بوده، ایجاد شده است. درحالی ‌که فوتبال ایران روزهای حساسی را پیش‌رو دارد، روسای فوتبال به جان هم افتاده‌اند.

انتصابات بدون هماهنگی

آتش اختلافات بین رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت‌رئیسه با دو انتصاب اخیر تاج روشن شد. تاج در تصمیمی ناگهانی علی کاظمی را به‌عنوان سرپرست موقت سازمان لیگ انتخاب کرد. بعد از این انتصاب، تاج تصمیمی عجیب گرفت و برای سازمانی که در چارت فدراسیون فوتبال تعریف نشده، رئیس انتخاب کرد. رئیس فدراسیون فوتبال درحالی عابدینی را به‌عنوان رئیس سازمان اقتصادی منصوب کرده که در اساسنامه فدراسیون چنین سازمانی وجود ندارد و تنها کمیته بازاریابی تعریف شده است. درمجموع انتصابات تاج بدون هماهنگی با اعضای هیأت‌رئیسه باعث بروز اختلاف شده است. ازطرف دیگر بحث انتخاب دبیرکل هم در فدراسیون مطرح است. درحالی ‌که هیأت‌رئیسه به تاج فشار می‌آورد تا زودتر دبیرکل را انتخاب کند اما تاج دست نگه داشته است. اعضای هیأت‌رئیسه هم اعتقاد دارند اسدی درحال حاضر نباید دبیرکل باشد و حضورش در فدراسیون فوتبال غیرقانونی است.

هیأت‌رئیسه علیه تاج

ممبینی عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون تأکید می‌کند که تصمیمات تاج بدون هماهنگی با اعضای هیأت‌رئیسه بوده است: «انتخاب عابدینی بدون هماهنگی با هیأت‌رئیسه بوده و برای این‌که حضورش درکمیته اقتصادی و بازاریابی رسمیت داشته باشد، نیازمند تأیید هیأت‌رئیسه است.» وی درباره دبیر کلی اسدی هم می‌گوید: «انتخاب دبیرکل هم مانند کمیته‌ها نیازمند مصوبه هیأت‌رئیسه است. چون هیأت‌رئیسه جدید شده، دبیرکل هم باید رأی بیاورد. اسدی نمی‌تواند به حضورش در فدراسیون بدون رأی هیأت‌رئیسه ادامه دهد. شاید افرادی در هیأت‌رئیسه باشند که علاقه‌ای به حضور علیرضا اسدی نداشته باشند.»

اختلاف عابدینی و طالقانی بالا گرفت

از صحبت‌های طالقانی دیگر عضو هیأت‌رئیسه کاملا می‌توان متوجه دودستگی در فدراسیون فوتبال شد. او می‌گوید از انتصابات اخیر بی‌خبر بوده و خود تاج باید دراین‌باره پاسخگو باشد: «رئیس فدراسیون فوتبال در انتصابات اخیر نظر اعضای هیأت‌رئیسه را جویا نشده و نمی‌دانم قانون دراین‌باره چه می‌گوید. طبق قانون ما باید درجریان این انتصابات قرار می‌گرفتیم، پس کار رئیس فدراسیون قانونی نیست.» طالقانی دربخشی از صحبت‌هایش هم درباره انتصایب عابدینی می‌گوید، چنین سازمانی در فدراسیون تعریف نشده که این مسأله واکنش امیر عابدینی را درپی داشت: «وقتی اتفاقاتی از این دست و حضور چنین نفراتی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد، زمان می‌برد تا آنها کار یاد بگیرند. من هم دلیل ندارد جواب طالقانی را بدهم چون پاسخ دادن به این آدم‌های کوچک در شأن من نیست.»

تدبیر تاج چیست؟

باید دید وقتی که تاج از شلوغی قرعه‌کشی لیگ برتر و تنظیم برنامه‌های تیم‌ملی رها شود، آیا می‌تواند به اختلافات با هیأت‌رئیسه‌اش پایان دهد یا این‌که مشکلات هیأت‌رئیسه و رئیس فدراسیون ادامه‌دار می‌شوند؟ در هرصورت شاید پاسخ این سوال بعد از برگزاری نخستین جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون مشخص شود، جلسه‌ای که قرار است امروز بین اعضای هیأت رئیسه در فدراسیون فوتبال برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج