اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۲۳۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یورو برای همه دانشگاه بود، برای ما نمایشگاه شد

فوتبال یاد بگیرید نه مدل مو و رنگ کفش!

یورو ۲۰۱۶ تمام شد و خارجی ها از این فرصت مثل یک دانشگاه استفاده کردند اما متاسفانه این دانشگاه برای فوتبال ما نمایشگاه بود.

راد نیوز: یورو ۲۰۱۶ تمام شد و خارجی ها از این فرصت مثل یک دانشگاه استفاده کردند اما متاسفانه این دانشگاه برای فوتبال ما نمایشگاه بود.

یورو همیشه محل ارائه تاکتیک های جدید و شیوه های مدرن فوتبال بوده و تا بوده رسم این بوده که تیم های صاحب فوتبال اروپا در یورو متدهای فنی جدید را به نمایش می گذاشتند و ایرادهای این متد را پیدا می کردند تا در جام جهانی با تغییرات و تحولات تاکتیکی اساسی قدرتنمایی کنند و تیم های غیراروپایی هم یا مثل افریقایی ها و کره و ژاپن راه و روش پیاده کردن این شیوه ها را می آموختند و یا مثل برزیل و آرژانتین شیوه مقابله با این تاکتیک های مدرن را پیدا می کردند و در نهایت آنچه در یورو رگه هایش را می بینیم در جام جهانی پخته تر و کامل تر عرضه می شود.

درست به همین دلیل است که حرفه ای ها یورو را دانشگاه و آزمایشگاه فوتبال می دانند و جام جهانی را همایش و فستیوال فوتبال اما این دانشگاه همیشه برای فوتبال ما در حد نمایشگاه باقی می ماند.

در شرایطی که خارجی ها حتی کره جنوبی و ژاپن که در قاره آسیا هستند، از این دانشگاه درس تاکتیکی می گیرند فوتبالیست های ما فقط مدل موی بازیکنان اروپایی و رنگ کفش آنها را تماشا می کنند و در رقابتهای لیگ برتر و حتی لیگ آزادگان خودمان با قر و ادای بازیکنان خارجی بازی می کنند غافل از این که اگر فلان ستاره اروپایی استوک نارنجی به پا می کند یا موی سرش فلان مدلی است، فوتبالش هم تکامل یافته است.

دلیل عقب ماندگی فوتبال ما درست همین است. کمیته آموزش فدراسیون فوتبال می تواند موقع بازی های یورو یک گروه را مامور آنالیز بازی ها و استخراج شیوه های نوین فوتبال از دل یورو کند اما دوستان موقع یورو در حال استراحت هستند و در نتیجه تنها عایدی ما از یورو همین است که وقتی لیگ خودمان شروع شد فلان بازیکن را با مدل موی بهمان ستاره اروپایی و بهمان بازیکن را با مدل کفش فلان ستاره اروپایی ببینیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج