adexo3
۳۵۲۷۴۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو خواستار حضور آندو در پرسپولیس بود

اگرچه تیموریان دست آخر به ماشین‌سازی تبریز پیوست اما حالا خبر می‌رسد که برانکو خواستار وی شده بود.

وطن امروز: اگرچه تیموریان دست آخر به ماشین‌سازی تبریز پیوست اما حالا خبر می‌رسد که برانکو خواستار وی شده بود. برانکو که برای نخستین‌بار تیموریان را ۱۱ سال قبل به تیم ملی دعوت کرده بود دوست داشت در این فصل از او در میانه میدان قرمزها بهره ببرد. اگر بازیکن سابق استقلال و کاپیتان تیم‌ملی ملاحظه یکسری از شرایط را نمی‌کرد بدون شک او می‌توانست یکی از بمب‌های بزرگ نقل و انتقالات باشد که قرمزها آن را در تلافی رفتن کنعانی‌زادگان منفجر می‌کردند.

اما با انتخاب ماشین‌سازی توسط تیموریان این بمب هرگز منفجر نشد. برانکو ایوانکوویچ در ۲ لیستی که به باشگاه داده بود برای خرید بازیکن خبری از نام تیموریان نبود اما بعد از گذشت یک ماه و وقتی برانکو متوجه شد تیموریان هیچ پیشنهاد خوب و قابل توجهی ندارد سراغ این بازیکن رفت و از او خواست در این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. برانکو به آندو گفته بود «در صورت حضورت، نوراللهی را به کناره زمین می‌برم و میانه میدان را به کامیابی‌نیا و تو می‌دهم». با توجه به علاقه برانکو به سبک بازی آندو این حضور می‌توانست به بهتر شدن تیموریان بینجامد.

هنگامی که آندو سن و سالی نداشت در جام‌جهانی ۲۰۰۶ توسط برانکو در ۳ بازی متوالی در میانه میدان به بازی گرفته شد که همان ۳ بازی برای همیشه سرنوشت آندو را تغییر داد و باعث شد او به لیگ برتر انگلیس برود اما مشکل بزرگ تیموریان برخورد هواداران استقلالی در کوچه و خیابان با وی بود. پیش از این علی دایی قبل از لیگ دوازدهم خواستار حضور تیموریان شده بود که این بازیکن مدعی شد از عواقب این حضور می‌ترسد، چرا که دوست ندارد قضیه هاشمی‌نسب برایش تکرار شود. آندو این بار هم از برخورد هواداران استقلال ترسید و حاضر شد به تبریز برود اما قلب هواداران استقلال را با این انتقال نشکند. به این ترتیب برانکو از خرید تیموریان منصرف شد اما اگر پرسپولیسی‌ها به هر ترتیبی قادر به عوض کردن رای آندو بودند آن وقت تا مدت‌ها گرد و خاک این بمب در عرصه رسانه‌ها دیده می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگي ام

      آفرين داش آندو



      هميشه در قلب آبي ها هستي

    • سوبله چوبله

      انشالا روزی برگردی به تیم خودمون .بشی بلا جون هرچی لنگی آندو جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج