۳۵۳۰۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زهیوی: چه خوب که رحمتی محروم است

مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: غیبت مهدی رحمتی در هفته دوم کمک می کند تا استقلال را در اهواز شکست دهیم.

کاپ: رحیم زهیوی درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تا قبل از دیروز ۴،۵ بازی دوستانه انجام داده بودیم اما هیچ کدام در حد و اندازه مسابقه با تراکتور نبود. دیروز با یکی از بهترین تیم های ایران بازی کردیم که این فصل بدون شک اگر نخواهم بگویم قهرمان می شود قطعا سهمیه آسیایی را می گیرد. تراکتور یکی از بهترین های لیگ شانزدهم خواهد بود.

وی افزود: بازی فوق العاده سنگینی برای ما بود. البته ما در روزهای قبل هم دو، سه بازی داشتیم و کمی خسته بودیم. با این همه چهار موقعیت تک به تک با دروازه تراکتور به دست آوردیم و می توانستیم پیروز شویم. اما تراکتور تیم خیلی بزرگی است که مربی بزرگی هم دارد. قلعه نویی به خوبی به کارش وارد است.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه با قرعه کشی لیگ شانزدهم باید در هفته اول باز هم به مصاف همین تیم بروند توضیح داد: شک ندارم اگر تراکتورسازی هم می دانست که باید هفته اول با ما بازی کند حاضر به انجام این دیدار تدارکاتی نمی شد. مثل ما. ما هم قطعا دوست نداشتیم این بازی را انجام دهیم.

زهیوی درباره شرایط تیمش در آغاز لیگ گفت: هر سه بازی اول ما دشوار است. اما مطمئن باشید ما امسال هم مانند فصل پیش به هیچ تیمی باج نمی دهیم. شاید خیلی ها فکر کنند ما دیگر آن تیم فصل قبل نیستیم اما فقط یک گلر از دست دادیم که به جایش گلر گرفتیم و یک مدافع که به جای آن یک مدافع ملی پوش جذب شد.

وی که به همراه بیت سعید و زبیدی به مثلث گلزنی استقلال خوزستان در فصل قبل شهره شدند درباره این مثلث گفت: فقط مهدی ذبیدی در حال بازیابی سلامت خود است که امیدواریم هرچه زودتر به شرایط مسابقه برسد. او در هفته سوم یا چهارم به تیم می رسد. امیدوارم باز هم همان مثلث «زد.بی.زد» را در فصل جدید تشکیل دهیم تا با این مثلث به سراغ رقبا برویم.

مهاجم استقلال خوزستان در باره غیبت مهدی رحمتی در هفته دوم لیگ مقابل تیمش خاطرنشان کرد: این اتفاق صد در صد به تیم ما کمک می کند. رحمتی یکی از بهترین دروازه بانان ایران است که با عنوان کاپیتان هم تیمش را مدیریت می کند، هم با مدافعانش در ارتباط است و هم رفلکس های خیلی خوبی دارد. رحمتی یک دروازه بان باتجربه است که نبودش به ما کمک می کند تا ما در این بازی برنده باشیم.

زهیوی درباره بازی سوم تیمش مقابل سپاهان ویسی تاکید کرد: ما در سه هفته اول در واقع یک سه گانه بزرگ و سخت در پیش داریم. با ۹ امتیاز که می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیر مستقیم داشته باشد. مطمئن باشید می توانیم با تکا به نیروی جوانی و انگیزه بالای بازیکنان مان بهترین نتایج را در این سه بازی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج