اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۳۰۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امری: قول قهرمانی ندادم

سرمربی جدید پاری سن ژرمن می گوید هدف او در این تیم رشد و بهتر شدن تیم است.

خبرگزاری ایسنا: پاری سن ژرمن بعد از چند سال ناکامی با لورن بلان در لیگ قهرمانان اروپا، اینبار دست به تغییر مربی زد و اونای امری، سرمربی فصل قبل سویا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. امری در اولین جلسه تمرینی با تیم جدید خود شرکت کرد تا برای اولین بار عملکرد بازیکنان تیمش را در این تیم مورد ارزیابی قرار دهد.

اونای امری درباره حضور در این تیم برای فصل جدید گفت: خوشحالم هدایت پاریس را بر عهده گرفتم. حضور به عناون سرمربی تیم و آشنایی با بازیکنان در روز نخست اتفاق خوبی برای ما بود. همه ما خیلی خوشحال هستیم که اینجا هستیم و می خواهیم پروژه ای را که چند سال است در تیم ما شروع شده را ادامه دهیم و بتوانیم پاری سن ژرمن را به تیمی بهتر تبدیل کنیم. هیچ کس از من قول قهرمانی نخواست و من هم به کسی قول قهرمانی ندادم. تنها تاکید بر این داشتم که تیم بتواند پیشرفت کند و بهتر شود.

این مربی اسپانیایی در ادامه گفت: اولویت و فلسفه من در مربیگری، پیشرفت و بهتر شدن تیم است. تنها روی این موضوع تاکید دارم. در ابتدا اولویت من این است که با بازیکنانم آشنا شوم و بتوانم شرایط و ویژگی‌های آنها را بررسی کنم.

پاری سن ژرمن توانست کریچوویاک را از سویا به خدمت بگیرد که قبلا با امری کار کرده است. این تیم همچنین حاتم بن عرفا را نیز به خدمت گرفت تا برای فصل جدید، پدیده فصل قبل فوتبال فرانسه هم در این تیم بازی کند. با این حال خبرنگاران درباره حضور خامس رودریگس به عنوان سومین خرید تیم سوال کردند که امری گفت: برای من ستاره داشتن و خرید بازیکنان مهم نیست. تاکید من این است که بتوانیم تیم خیلی خوبی داشته باشیم.

این مربی در پایان گفت: محدودیتی برای تیم ما نیست و می خواهیم در همه تورنمت ها به برتری برسیم. می دانم لیگ قهرمانان اروپا تا چه حد برای باشگاه مهم است. لیگ قهرمانان، مادر رقابت ها محسوب می‌شود. در چند سال گذشته پاری سن ژرمن رشد خوبی در این لیگ داشته است ولی می تواند بهتر از این باشد و نتیجه بهتری هم کسب کند. حتی لیگ قهرمانان نیز اولویت من با تیم جدیدم محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج