اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۴۵۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۳ ماه تعطیلی در یک نیم‌فصل

بعد از انجام قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اکثر علاقه‌مندان به فوتبال به دنبال برنامه دقیق برگزاری مسابقات بودند تا بدانند افتتاحیه مسابقات درچه روزی برگزار می‌شود و تیم‌های بزرگ چه زمانی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

روزنامه شهروند: بعد از انجام قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اکثر علاقه‌مندان به فوتبال به دنبال برنامه دقیق برگزاری مسابقات بودند تا بدانند افتتاحیه مسابقات درچه روزی برگزار می‌شود و تیم‌های بزرگ چه زمانی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

افتتاحیه لیگ در مکانی نامشخص

روز گذشته سازمان لیگ‌برتر برنامه فصل پیش‌روی لیگ تا نیم‌فصل اعلام کرد تا تیم‌ها بتوانند از همین حالا برنامه سفرهای خود را در ٦ماه آینده داشته باشند. طبق این برنامه ٤ بازی تراکتورسازی تبریز- استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان مشهد- ذوب‌آهن اصفهان، صبای قم- صنعت نفت آبادان و استقلال تهران - نفت تهران روز ٤ مردادماه که روز آغاز افتتاح لیگ شانزدهم محسوب می‌شود، به مصاف هم می‌روند. از دیدار تراکتورسازی- استقلال خوزستان به‌عنوان مسابقه افتتاحیه نام برده شده اما جالب است بدانید هنوز ورزشگاه خانگی قرمزپوشان تبریزی به دلیل تعمیرات ورزشگاه یادگار امام تبریز مشخص نیست. محتمل‌ترین گزینه برای برگزاری مسابقات خانگی تراکتورسازی، استادیوم بنیان دیزل که ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد محسوب می‌شود، معرفی شده است. در روز دوم هفته نخست یعنی ٥ مردادماه نیز سایپا- پرسپولیس، گسترش فولاد- پیکان، فولاد خوزستان- ماشین‌سازی و سپاهان- پدیده با هم دیدار می‌کنند که دیدار نخست سرخپوشان تهرانی مقابل نارنجی‌پوشان در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد.

برنامه نیم‌فصل دوم در آذرماه

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ برنامه نیم‌فصل دوم رقابت‌ها نیز تدوین شده اما به دلیل نامشخص بودن تعداد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین نحوه حضور آنها، برنامه نیم‌فصل دوم در آذرماه اعلام می‌شود. براین اساس با توجه به این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ١١ آذر ٩٥ سهمیه‌های قطعی حضور نمایندگان فوتبال کشور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را اعلام می‌کند، برنامه نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر بعد از تعیین‌شدن سهمیه‌ها اعلام می‌شود.

تعطیلی ٣ ماهه در یک نیم‌فصل

با توجه به برنامه‌ای که ازسوی سازمان لیگ تا پایان هفته پانزدهم اعلام شده، لیگ برتر در نیم‌فصل اول ٣بار با تعطیلی روبه‌رو می‌شود. این تعطیلی‌ها که برای اردوهای تیم‌ملی اعمال شده، هرکدام نزدیک به یک‌ماه زمان می‌برد و احتمالا بار دیگر درطول لیگ شاهد اعتراض مربیان لیگ برتری به خاطر این وقفه‌ها خواهیم بود. درمجموع ٨٧ روز یعنی نزدیک به ٣ماه تا فرارسیدن نیم‌فصل لیگ برتر تعطیلی در لیگ وجود دارد که البته تعدادی از روزها با نام فیفادی مطرح است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج