اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۴۷۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: از بازگشت طارمی خوشحال شدم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از شنیدن خبر بازگشت مهدی طارمی خوشحال شده است.

خبرگزاری ایسنا: سید جلال حسینی درباره اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در اوکراین، اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم. ما ۱۲ بازیکن جدید داریم که نیاز به هماهنگی داشتند. این اردو باعث شد بازیکنان در کنار هم باشند و در کنار هم تمرین کنند و از شرایط خوب استفاده کنند. در کل باید بگویم که اردوی خوبی برگزار شد و توانستیم از امکانات کمپ استفاده کنیم و با تفکرات آقای برانکو ایوانکوویچ نیز آشنا شویم. من واقعا خوشحال هستم که این اردو را برگزار کردیم، زیرا این اردو به صورت فشرده و خوب برگزار شد.

وی افزود: چهار بازی تدارکاتی خوب را برگزار کردیم که بازیکنان نیز در این مرحله محک خوبی خوردند. روی هم رفته باید بگویم که اردوی بسیار خوبی بود و بازیکنان تجارب خوبی را کسب کردند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت دارد یا خیر، توضیح داد: نه. در تمرینات اردوی اوکراین احساس درد کردم و در حالی که می‌توانستم تمرین کنم برانکو این اجازه را به من نداد.

وی در ادامه همچنین درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، گفت: مهدی از نظر شخصیتی یک بازیکن شناخته شده است. حضورش برای هر تیمی نعمتی است. خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعا خوشحال هستم این خبر را شنیدم که مهدی به پرسپولیس بازگشته است. او قرار است به اروپا برود و می‌تواند به تیم‌های خیلی بهتر منتقل شود. امیدوارم که هر چه‌ زودتر برگردد در تمرینات حاضر شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در ادامه سخنان خود و در پاسخ به این سوال که آیا مهدی طارمی با او برای انتخاب تیمش مشورت کرده بود یا خیر، افزود: نه من هیچ مشورتی به طارمی ندادم، چون واقعا نمی‌شود در فصل نقل و انتقالات به بازیکنی مشورتی داد. فصل نقل و انتقالات یکی از سخت‌ترین فصل‌ها برای بازیکنان محسوب می‌شود. بازیکنی که در استقلال یا پرسپولیس بازی می‌کند برایش سخت است که چنین تصمیمی بگیرد. من هیچ وقت در فصل نقل و انتقالات با بازیکنی درباره حضور در تیمی صحبت نمی‌کنم. این تصمیمی بود که خود طارمی گرفت. او واقعا تصمیم سختی گرفت و به ریزه اسپور ترکیه رفت و حالا تصمیم سخت‌تری گرفته که بازگشته است.

او همچنین خاطر نشان کرد: من امیدوارم با حضور مهدی حاشیه‌ای به وجود نیاید. او باید با انجام چند بازی خوب دل هواداران را به دست بیاورد. با شناختی که از هواداران پرسپولیس دارم آنها موضوع را درک می‌کنند. امیدوارم که هر چه‌ زودتر این مسائل تمام شود. آقای طاهری سال قبل آرامش خوبی را در تیم ایجاد کردند و امسال هم تلاش می‌کند که این موضوع در تیم وجود داشته باشد. من هم امیدوارم که مهدی طارمی فصل را خوب آغاز کند و خوب به پایان ببرد. من هم از هواداران خواهش می‌کنم همچون سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند، چون این تیم جوان است و نیاز به حمایت دارد. ما در سه جام خیلی سخت باید بازی کنیم و امیدوارم که با حمایت هواداران در این سه جام موفق باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار پرسپولیس مقابل سایپا در هفته‌ نخست لیگ برتر فوتبال ایران، خاطر نشان کرد: بازی اول همیشه سخت است چون بازیکنان در شرایط بدنسازی قرار دارند. در چند هفته‌ اول مشکلاتی خواهیم داشت، ولی از روز اول با تمام قدرت شروع خواهیم کرد و این گونه نیست که بگوییم با سایپا بازی داریم و تیمی را دست کم بگیریم. همه حریفان قدرتمند هستند و از کادرفنی خوبی برخوردارند. از روز اول با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا بتوانیم از روزهای اول نتایج خوبی را بگیریم و امتیازات را جمع‌آوری کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج