adexo3
۳۵۵۳۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: با پرسپولیس لیگ را خوب شروع می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا امیدوار است تیمش لیگ را خوب شروع کند.

خبرگزاری ایسنا: حسن فرکی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا، اظهار کرد: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و اردوی خوبی در گرجستان برگزار کردیم. الان هم از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و تمریناتمان را برای دیدار نخست مقابل پرسپولیس ادامه می‌دهیم.

وی درباره دیدار هفته‌ نخست برابر پرسپولیس، خاطر نشان کرد: بازی مقابل پرسپولیس و استقلال که از تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شوند، سخت است. درست است که در هفته‌ نخست باید برابر پرسپولیس قرار بگیریم، اما ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره هدفگذاری باشگاه سایپا هم بیان‌ کرد: ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و توان این را داریم که در پایان فصل یکی از سه تیم بالای جدول باشیم بنابراین تلاش می‌کنیم به هدف خود برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه بازیکنانی که خواسته بودید را جذب کرد یا خیر، خاطر نشان کرد: ما در فصل نقل و انتقالات بر حسب نیاز بازیکن جذب کردیم و سعی داشتیم در نقاطی که ضعف داریم بازیکن بگیریم. باشگاه هم تلاش کرد و حدود ۹۰ درصد خواسته‌های ما را برآورده کردند.

فرکی همچنین درباره تیم ‌ملی فوتبال هم، تصریح کرد: تا به امروز حمایت لازم از تیم ‌ملی انجام شده است. در گذشته هم شرایط این گونه بود. در زمان مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۰ آفریقا و ۲۰۱۴ برزیل شرایط حمایت همین طور بود. اولویت فوتبال ما تیم ‌ملی است. و ما هم بر این باور هستیم. تیم ‌ملی برنامه‌های خودش را پیگیری می‌کند. ما هم برنامه‌های خودمان را داریم. البته من به آینده امیدوارم و خوش بین هستم که در دیدار برابر قطر و چین نتایج خوبی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج