اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۵۷۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کدام مهاجم پرسپولیس بیرون می‌نشیند؟

برخی گمانه زنی‌ها حاکی از این است که حتی اگر مهدی طارمی مشکلی برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس نداشته باشد برانکو در بازی‌های ابتدایی او را در ترکیب اصلی به میدان نخواهد فرستاد

ایران ورزشی: برخی گمانه زنی‌ها حاکی از این است که حتی اگر مهدی طارمی مشکلی برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس نداشته باشد برانکو در بازی‌های ابتدایی او را در ترکیب اصلی به میدان نخواهد فرستاد چرا که آقای گل فصل سابق ۵ هفته ابتدایی تمرین‌ها و تقریبا کل زمان آماده سازی پیش فصل را از دست داده و در ۵ بازی تدارکاتی حضوری نداشته است.
در این شرایط برانکو قاعدتا مجبور به اعتماد به بازیکنانی است که از ابتدا با تیم بوده‌اند اما واقعیت این است که از توانایی‌های طارمی هم نمی‌توان به راحتی گذشت. با این حال اگر طارمی بتواند از هفته اول بازی کند سوال اینجاست که برانکو خط حمله تیمش را چگونه آرایش خواهد داد؟ آیا مثل بیشتر بازی‌های فصل قبل(بخصوص در نیم فصل دوم) زوج علیپور - طارمی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند؟ اگر اینگونه باشد تکلیف وحید امیری که به‌عنوان مهاجم جذب شده چه می‌شود؟ آیا امیری به‌عنوان هافبک چپ مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
اگر این اتفاق بیفتد تکلیف عالیشاه چه خواهد شد؟ شاید هم زوج ملی پوش طارمی - امیری از ابتدا بازی کنند و علیپور نقش ژوکر را ایفا کند که گزینه نامحتملی به نظر نمی‌رسد و حتی اگر پست تخصصی امیری مهاجم نوک نباشد شدنی است. برانکو البته یک جابه‌جایی دیگر نیز می‌تواند انجام دهد و آن اینکه در صورت بازی دادن به زوج علیپور - طارمی در خط حمله از وحید امیری در پست هافبک چپ استفاده کند و عالیشاه را به جناح راست بفرستد که در این صورت فرشاد احمدزاده بیرون خواهد نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج