adexo3
۳۵۷۲۹۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

طرح زوج و فرد برای استفاده از آزادی!

استقلال و پرسپولیس ٢ تیم پرطرفدار پایتخت درحالی در هفته جاری کار خود را در لیگ شانزدهم آغاز می‌کنند که تغییر مداوم زمین تمرین آنها در یک‌سال اخیر باعث سردرگمی هواداران، رسانه‌ها و حتی خود بازیکنان این تیم‌ها شده است.

روزنامه شهروند: استقلال و پرسپولیس ٢ تیم پرطرفدار پایتخت درحالی در هفته جاری کار خود را در لیگ شانزدهم آغاز می‌کنند که تغییر مداوم زمین تمرین آنها در یک‌سال اخیر باعث سردرگمی هواداران، رسانه‌ها و حتی خود بازیکنان این تیم‌ها شده است.

تداخل تمرینات سرخابی‌ها

با این‌که از چند‌ سال قبل ورزشگاه درفشی‌فر و کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به‌عنوان محل اصلی تمرینات ٢ تیم پرطرفدار پایتخت شناخته می‌شود اما برخی کمبودها در این ٢ ورزشگاه باعث شده تا سرمربیان استقلال و پرسپولیس به فکر برگزاری تمریناتشان در زمین دیگری باشند. درهمین راستا شهرداری تهران ٢ ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) را به این ٢ باشگاه واگذار کرد اما بازهم هر ٢ تیم به دنبال برگزاری تمرین خود در زمین شماره ٢ ورزشگاه آزادی هستند. استقلالی‌ها از چند روز قبل تمرین در این زمین را آغاز کرده‌اند اما پرسپولیس هم دست به کار شده و قصد دارد از امروز تمرینات خود را به این محل انتقال دهد.

حمله منصوریان به پرسپولیسی‌ها

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال درحاشیه تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان به انتقاد تند و صریح از پرسپولیس پرداخت: «ما می‌خواستیم زمین شماره ٢ آزادی را بگیریم اما دیدیم آقای طاهری هوس کردند ٣روز این زمین را برای تیم‌شان بگیرد. تعجب می‌کنم درحالی ‌که آنها ٣ ورزشگاه دراختیار دارند، زمین تمرین استقلال را برای ٣روز خواسته‌اند. نمی‌دانم چرا هرجا را ما می‌خواهیم، پرسپولیسی‌ها هم می‌خواهند. خواستم در این‌جا تذکری به دوست عزیزمان آقای طاهری بدهم که درحال تلاش است تیمش را با سرعت به زمین شماره ٢ آزادی برساند.»

دعوا بالا گرفت

اظهارات تند منصوریان واکنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت. طاهری سعی کرد جواب محکمی به منصوریان ندهد و از حاشیه‌ها دوری کرد اما پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به این موضوع داشت: «در شأن خودمان نمی‌دانیم جواب توهین کسی را با توهین بدهیم. شأن هواداران و باشگاه پرسپولیس بالاتر از این حرف‌هاست. اگر سرمربی استقلال از مدیران این باشگاه سوال می‌کرد، متوجه می‌شد که باشگاه پرسپولیس ‌سال گذشته برای تمرین کردن در زمین شماره ٢ آزادی صحبت کرده بود. در ضمن فقط پرسپولیس نیست که ورزشگاه دارد و استقلالی‌ها نیز ورزشگاه امام رضا(ع) را دراختیار گرفته‌اند که می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا این‌که به فکر بهبود وضع آن ورزشگاه نیستند،‌ به پرسپولیس مربوط نمی‌شود.» ‌به نظر می‌رسد در آخر هم مسئولان به اجرای طرح زوج و فرد مثل‌ سال گذشته برای برگزاری تمرین سرخابی‌ها در زمین شماره ٢ آزادی رضایت دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمین خوب شهید کاظمی رو گرفتن اما باز چشمشون دنبال زمین استقلاله

    • بدون نام

      زمین استقلال ورزشگاه امام رضا (ع)است که ظاهرآ عرضه آماده کردنش برا استفاده را ندارند خوبه هردوباشگاه یکروز ورزشگاهها را تحویل گرفتند نمی تونند استفاده کنند حداقل بدهند یک باشگاه دیگه تازه کمپ ناصرخان حجازی خدابيامرز را هم طوری خراب کردند که نمیتونند استفاده کنند فقط مونده شماره 2 آزادی را خراب وبی مصرف کنند

    • بدون نام

      لطفا منصوریان الکی جو نده واسش گرون تموم میشه. هنوز نفهمیده داره علیه پرطرفدارترین تیم آسیا مصاحبه میکنه، یکی توجیهش کنه بنده خدارو

    • بدون نام

      منصوریان هشدار آخر رو بهت میدیم. درحدی نیستی که درمورد پرسپولیس کبیر صحبت کنی. مواظب باش بیچاره نشی

    • بدون نام

      نه میخوام ببینم به منصور چی میخوای بگی لنگی نه بگو ببینم چی میخوای بگی . پرسپولیس کبیر خخخخخ جک خنده داری بود خوب شد نگفتی پرسپولیس پرافتخار ترین تیم اسیاست خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج