adexo3
۳۵۷۳۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: استقلال استحقاق قهرمانی را دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: خیال هواداران استقلال از دو بازی ابتدایی لیگ راحت باشد چون با قدرت و بدون مشكل درون دروازه خواهم ایستاد.

خبرگزاری میزان: سید حسین حسینی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش و اینكه چه شرایطی در آستانه رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم دارد، اظهار داشت: خدا را شكر وضعیت خوبی دارم و نسبت به یک ماه پیش كه نتوانستم كار را به خوبی پیش ببرم، در شرایط مناسبی قرار دارم.

وی ادامه داد: خوشحالم كه توانستم خیلی زود با همكاری علیرضا منصوریان و كادر پزشكی استقلال، اولین بازی خودم را بعد از سه ماه مقابل تیم خونه‌به‌خونه انجام بدهم و قطعاً تا شروع رقابت‌های لیگ برتر آماده خواهم شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال كه فكر می‌كند برای دو بازی ابتدایی لیگ كه قرار است به جای مهدی رحمتی در درون دروازه بایستد، به شرایط بازی خواهد رسید یا خیر، تصریح كرد: خیال هواداران راحت باشد چون قطعاً بهترین عملكرد من را در دو بازی ابتدایی لیگ خواهند دید. در این مدت تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعدازظهر داشته‌ام و بدون مشكلی درون دروازه استقلال خواهم ایستاد.

حسینی در پایان، درباره استقلال و اینكه می‌گویند یكی از مدعیان اصلی قهرمانی است، گفت: استقلال امسال خیلی خوب است چون جدا از جذب بازیكنان با كیفیت، تیم جوانی آماده حضور در لیگ شده است. به نظرم امسال هواداران استقلال سال خوبی را با این تیم در سه جام خواهند داشت. تیم خوبی داریم و با اینكه كار آسانی در لیگ نخواهیم داشت، به نظر می‌رسد این استقلال، استحقاق و پتانسیل قهرمانی را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج