adexo3
۳۵۸۲۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماتیچ: منتظر رقابت با کانته هستم

هافبک صربستانی چلسی اظهار کرد منتظر رقابت با خرید جدید این تیم یعنی انگولو کانته فرانسوی است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی استار، آنتونیو کونته در دومین خرید این تیم توانست انگولو کانته فرانسوی را از لسترسیتی به خدمت بگیرد. این در حالی است که نمانیا ماتیچ صربستانی نیز در این تیم حضور دارد و یکی از بهترین بازیکنان دو فصل قبل آبی های لندن بوده است.

ماتیچ درباره رقابت با کانته و حضور در چلسی گفت: بی‌صبرانه منتظر رقابت با او هستم. مطمئن هستم ۱۰۰ هزار بازیکن خوب دوست دارند در چلسی بازی کنند. خودم را کاملا برای رقابت با او آماده کردم. زندگی سراسر رقابت است و هر انسان در روز باید رقابت کند تا بتواند به شرایط خوبی برسد. هر کس باید کاملا آماده رقابت باشد تا بتواند سطح خود را بالا ببرد و به بهتر شدن تیم خود کمک کند.

او در ادامه گفت: کانته بازیکن خیلی خوبی است. این خیلی خوب است که او را در تیم خود داریم. مطمئن هستم که ورود کانته به تیم باعث خواهد شد تا شرایط تیم بهتر شود و کیفیت تیم بالا برود. فصل گذشته تجربه بازی مقابل او را داشتم. باید تاکید کنم خیلی خوشحال هستم که دیگر برابر او بازی نخواهیم داشت و او هم جزئی از تیم چلسی است. در این فصل باید بتوانیم با تمرکز بالا در زمین باشیم و عملکرد فصل قبل خودمان را جبران کنیم. بدون شک با حضور بازیکنانی چون کانته و میچی باتشوایی که به ترکیب تیم اضافه شدند، کار ما آسان‌تر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج