adexo3
۳۵۹۵۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کار سخت ژنرال برای کنترل ستاره‌های مدعی

تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات ستاره‌های زیادی جذب کرد ولی در بازی اول در حد انتظار ظاهر نشد.

خبرگزاری میزان: باشگاه تراکتورسازی که در فصل نقل‌وانتقالات، ستاره‌های زیادی جذب را جذب کرد، نتوانست در بازی اول خود در لیگ برتر شانزدهم انتظارات را برآورده کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با وجود این‌که به نظر می‌رسید بازی راحتی در هفته اول پیش رو داشته باشند ولی نتوانستند در خانه و مقابل تماشاگرانشان دست پر از زمین خارج شوند. استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر سرمربی و بسیاری از ستاره‌های خود را از دست داده اما با این حال توانست تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند.

تراکتورسازی علاوه بر بازیکنان اصلی خود، ستاره‌هایی هم روی نیمکت دارد که بعید است بتوانند با نیمکت‌نشینی کنار بیایند و پتانسیل حاشیه‌سازی برای این تیم را دارند. سینا عشوری، سروش رفیعی، مهدی کیانی، محمد نوری و کرار جاسم ۵ بازیکن تراکتورسازی در خط میانی هستند که دو بازیکن از این ۵ نفر باید روی نیمکت بنشینند.

کیانی، کاپیتان اول تراکتورسازی محسوب می‌شود و رفیعی هم ستاره این تیم در فصل گذشته بوده است. عشوری هم بازیکن فیکس این تیم در لیگ برتر پانزدهم بود که مدیران باشگاه تراکتورسازی با زحمت فراوان موفق شدند رضایت‌نامه او را از ذوب‌آهن بگیرند. محمد نوری هم سال‌ها کاپیتان پرسپولیس بوده و بعید به نظر می‌رسد طاقت نیمکت‌نشینی را داشته باشد و سابقه کرار و جنجال‌های او در استقلال نشان می‌دهد او هم با عدم حضور در ترکیب اصلی به راحتی کنار نمی‌آید.

همچنین خالد شفیعی، مدافع گلزن تراکتورسازی که فصل قبل هم حاشیه‌هایی ایجاد کرد در بازی اول نیمکت‌نشین محسن بنگر و هادی محمدی بود و زمانی هم که به زمین رفت، در خط حمله به بازی گرفته شد. با این شرایط به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی برای کنترل اوضاع این تیم پر ستاره کار سختی در پیش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج