۳۶۰۰۴۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش بینی اشتباه تاج

بعد از تاخیر زیاد سرانجام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید خود را شناخت و پروژه‌های تبلیغات محیطی فوتبال را به شرکت فناپ سپرد.

آی اسپورت: بعد از تاخیر زیاد سرانجام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید خود را شناخت و پروژه‌های تبلیغات محیطی فوتبال را به شرکت فناپ سپرد. با رسمی شدن این موضع باید گفت مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی برای دوفصل آینده به ترتیب برای سال اول ۵۰۰ میلیارد ریال و برای سال دوم ۶۵۰ میلیارد ریال است یعنی در مجموع ۱۱۵ میلیارد تومان. این درحالی است که سازمان لیگ در قرارداد قبلی خود برای تبلیغات محیطی قراردادی با ارزش ۲ ساله‌ی ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی امضا کرده‌بود. البته باید گفت که بسیاری از این مبلغ هنگفت، با بدقولی کانون ایران نوین به حساب سازمان لیگ واریز نشد و مشخص هم نشد سرانجام این بدقولی‌ها به کجا کشیده شد.

این کاهش 45 میلیاردی در حالی است که مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ سابق، در حین عقد قرارداد قبلی در 2 سال قبل پیشبینی جالبی از افزایش هنگفت مبلغ قرارداد بعدی داشت. تاج عتقاد داشت بعد از 2 سال این مبلغ به 400 میلیارد تومان خواهدرسید! ولی حالا بعد از گذشت 2 سال با اتمام قرارداد قبلی نه تنها شرکت‌های تبلیغاتی راغب به حضور در مزایده سازمان لیگ نبودند، بلکه در پایان با کاهشی 45 میلیاردی قرارداد جدید با شرکت فناپ بسته شد!

تاج بعد از قرارداد ۱۶۰ میلیاردی با کانون ایران نوین گفته‌بود: «شرکتی که در این مزایده برنده شده بود نامه‌ای از صدا و سیما و همچنین شهرداری داشت که اکثر تبلیغات را برعهده دارد. پس از اینکه این مورد را بررسی کردیم نمونه دوم یعنی قیمت را ارزیابی کردیم که شرکت کانون ایران زمین با پیشنهاد مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برنده این مزایده شد. ما پیش از این قراردادمان ۱۶۰ میلیارد بود. اگر دو سال دیگر مبلغ این قرارداد ۴۰۰ میلیارد امضا بشود نباید تعجب کرد زیرا این مسائل وجود دارد! همانطور که نباید ما به گذشته ایراد بگیریم با این شرایط فوتبال ما پیشرفت خواهد کرد و آینده خوبی در انتظار این رشته خواهد بود. دیگر نیازی به پول‌های متفرقه نیست و بخش عمده‌ای از تبلیغات را این موضوع پوشش خواهد داد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضآ

      بآبآعجب پولهایئ! راستئ ائن پولها کجامیرود؟سیر؟؟؟ نمی شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج