adexo3
۳۶۰۸۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دروازه‌بان سپاهان نقاط ضعفش را برطرف کند

یک کارشناس فوتبال با اشاره به این که هیچ کدام از تیم‏ها را نمی‌ توان قضاوت کرد، گفت: حداقل تا ۴-۵ هفته اول لیگ نمی‏ توان در مورد تیمها قضاوت کرد، آن هم در مورد تیمی مثل سپاهان که کاملا متحول شده است.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس فوتبال با اشاره به این که هیچ کدام از تیم‏ها را نمی‌ توان قضاوت کرد، گفت: حداقل تا ۴-۵ هفته اول لیگ نمی‏ توان در مورد تیمها قضاوت کرد، آن هم در مورد تیمی مثل سپاهان که کاملا متحول شده است.

رسول کربکندی با اشاره به این که در بازی‏ های اول نمی‏ توان یک تیم را قضاوت کرد، اظهار کرد: تیم‏ ها مجموعه‏ ای از بازیکنان جدید هستند که شناخت فنی زیادی نسبت به هم ندارند و در روزهای آغازین لیگ به هماهنگی نرسیده‏ اند.

وی با یادآوری نتایج تیم‏ های استقلال و ذوب ‏آهن، ادامه داد: حداقل تا ۴-۵ هفته اول لیگ نمی‏ توان در مورد تیم‏ ها قضاوت کرد، آن هم در مورد تیمی که کاملا متحول شده است و نمی ‏توان انتظار داشت از بازی اول همه چیز خوب پیش برود.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: حتی تیم‏ هایی مثل استقلال که ترکیب اصلی‏ اش را حفظ کرده، بازیش با نفت مساوی شد و ذوب‏ آهن که معمولا هماهنگی خوبی با هم داشتند مقابل سیاه جامگان بازی را واگذار کردند.

کربکندی در پاسخ به این سؤوال که جدا از هماهنگی تیمی، هیچ تکنیک فردی چشم گیری مشاهده نشد، گفت: در این مورد باید دید مربی سپاهان از بازیکنان چه انتظاری داشته است، ممکن است تمرکز سرمربی بیشتر روی کار تیمی و یک ضرب دو ضرب بوده باشد که همین امر مجال را برای نمایش تکنیک‏ های فردی کم‏تر می‏ کند، علاوه بر آن تیم‏ ها تا هفته چهارم تمرینات بدنسازی را کامل می ‏کنند و تا آن زمان بدن حالت افتادگی و سنگینی دارد.

وی در رابطه با این که جوان گرایی مطلق ویسی در تیمی با جو سپاهان جواب خواهد داد یا نه، گفت: سال گذشته استقلال خوزستان تمام پیش بینی ‏ها را بر هم زد و باید در نظر داشت که بودجه سپاهان نسبت به سال گذشته کمتر شده است و تفکر ویسی نیز این گونه است که با جوان‏ ترها کار کند، زیرا این بازیکنان انگیزه بیشتری دارند.

کربکندی در همین رابطه افزود: باید قبول کنیم که سپاهان مثل استقلال خوزستان نیست و تماشاگران و مدیران این تیم صبر و تحمل زیادی ندارند، ولی با توجه به بودجه، باید تیم را حمایت کرد و کمی تحمل کرد تا تیم به شرایط عادی خودش برسد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد دروازه‏ بان سپاهان، خاطرنشان کرد: این دروازه ‏بان برزیلی نشان داد که هنوز آماده نیست و نیاز به زمان دارد. با توجه به این که دروازه‏ بان یکی از کلیدی‏ ترین مهره‏ های یک تیم برای موفقیت است، به همین خاطر باید با تمرین این ضعف‏ ها را برطرف کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج