اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۱۳۱۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا سرمربی استقلال به نشست خبری نرفت؟

علیرضا منصوریان به این دلیل به کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان نرفت که در مورد مصاحبه دو سال قبلش هیچ گفتمانی شکل نگیرد. او نگران سوء برداشتی است که از حرف‌هایش صورت گرفته بود.

خبرگزاری مهر: جابه جا کردن ساعت تمرین تیم فوتبال استقلال تهران قبل از بازی با استقلال خوزستان و حتی برنامه‌ریزی برای آن با توجه به آنکه از قبل همه می دانستند علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم میهمان باید در کنفرانس خبری در اهواز حضور یابد، کار سختی نبود اما منصوریان از تغییر برنامه تمرین شبانه استقلال سرباز زد و آن را بهانه کرد برای نرفتن به کنفرانس خبری.

در واقع سرمربی استقلال نخواست که به کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان برود. پیگیری های خبرنگار مهر به آنجا رسید که سرمربی استقلال نمی خواست در مورد برخی فحاشی ها و ناسزاها پرسش و پاسخی در اهواز داشته باشد.

ماجرا به زمانی باز می‌گردد که منصوریان طی مصاحبه‌ای در تمجید از مقام شهدا اعلام کرد که « اگر شهدا نبودند امروز همه ایران شاید عربی حرف می‌زدند». معنای این جمله کاملا مشخص است؛ این جمله به این معنا است که اگر شهدا نبودند امروز ایران توسط عراقی‌ها اشغال شده بود اما همین جملات موجب سوء تفاهم شد و برخی در جنوب ایران علیه منصوریان جبهه گرفتند و از آن روز به بعد هر زمان که منصوریان به اهواز پا می گذارد علیه وی شعار می دهند.

این موضوع با وجود آنکه منصوریان خیلی صریح در موردش توضیح داد اما همچنان به قوت خود باقی مانده و موجب دلخوری منصوریان شده و برای اینکه مورد پرسش در همین رابطه قرار نگیرد به کنفرانس خبری نرفت.

از امروز صبح هم منصوریان یکی دو جلسه ویژه با مسئولان استان در همین رابطه داشته و نگران این موضوع است؛ هرچند اینبار او سرمربی استقلال است و در اهواز این تیم بسیار محبوب است و ممکن است خود استقلالی ها در اهواز این ماجرا را برای همیشه حل کنند.

در هر صورت این سوء تفاهم دلیل اصلی غیبت منصوریان در کنفرانس خبری بود و او سعی کرد اصلا در این رابطه حرفی به میان نیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا منظور منصوریان همونی بود که گفت وما خوزستانیها هیچ وقت اونو نمیبخشیم و بحث استقلال هم کاملا جداست.
      منصوریان فکر میکنه کیه؟مگرما نماز را به زبان عربی نمیخونیم؟مگرماخوزستانیها اولین کسانی نبودیم که جلوی عراقیها ایستادیمایستادیم؟مگرمابیشترین شهید را ندادیم؟و.....
      منصوریان باید رسما در همین دیدار از همه خوزستانیها عذرخواهی رسمی کند.

    • بدون نام

      ما خوزستانیها آدمای مهمان نواز وخونگرم هستیم اما این دلیل نمیشه که هرکس ونا کسی بیاد به اصالتمون توهین کنه پس منصوریان عقده ای هم حقشه کمی ناسزا بشنوه تا بار دیگه اگه خواست حرف بزنه بدون طرف مقابلش کیه

    • بدون نام

      خخخخ حرف زدن بلد نیس

    • بدون نام

      منصوریان قبل از حرف زدن کمی فکر کنه بعد حرف بزنه درست نیست سرمربی تیم باعث ایجاد تنش در بین جامعه و هواداران وخیلی هارو ناراحت کنه ؟؟؟حیف شد مثلا شما الگویی جوانان هستی!!!!توهین کردن نشانه شخصیت خود فرد هستش ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج