اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۲۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کفشگری: داوری بیشتر به سود سیاه‌جامگان بود

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: داربی خوبی را شاهد بودیم و نتیجه مساوی عادلانه بود.

خبرگزاری ایسنا: مهرداد کفشگری درخصوص داربی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی با توجه به اینکه تیم ما بازی سنگینی در اصفهان انجام داده بود کمی از نظر بدنی مشکل داشتیم.

وی اضافه کرد: سیاه جامگان نسبت به تیم ما استراحت بیشتری داشت، همین موضوع باعث شد که در نیمه اول شرایط بهتری را داشته باشند ولی خوشبختانه رفته رفته هرچه از زمان بازی گذشت عملکرد بهتری را در زمین بازی داشتیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده در خصوص درگیری با بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: مشکل خاصی نبود. بازیکن تیم سیاه جامگان معتقد بود که باید فرپلی انجام می‌دادیم، درصورتی که بازیکنان تیم حریف فرپلی را رعایت نمی‌کردند، این درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است.

کفشگری در خصوص داوری این بازی گفت: شرایط داوری یکسان نبود و بیشتر به سود سیاه‌جامگان بود، ولی با این حال هیچ عمدی در کار نبوده است، امیدوارم در آینده قضاوت بهتری را از داوران شاهد باشیم.

بادامکی: اگر کمی حرفه‌ای تر بودیم پیروز دربی می‌شدیم

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: در دقایق پایانی سه امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم.

حسین بادامکی پس از تساوی دو تیم پدیده وسیاه جامگان در داربی مشهد اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر منطقی بازی خود را دنبال می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در دقایق پایانی سه امتیاز حساس بازی را با یک امتیاز عوض کردیم، اگر کمی حرفه‌ای تر بازی می‌کردیم پیروز داربی بودیم.

وی در خصوص رضایت تماشاگران از این بازی عنوان کرد: تماشاگران فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودند و جا دارد تشکر ویژه‌ای از طرفداران خود داشته باشیم که تا آخرین لحظه تیم خود راتشویق کردند، امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعدی عملکرد خوبی را داشته باشیم.

مرادمند: از نتیجه دربی راضی نیستیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از نتیجه بازی راضی نیستیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بازی بودیم.

محسن مرادمند در خصوص بازی حساس دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان در هفته دوم لیگ برتر اظهارکرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از نتیجه بازی راضی نبودیم. با توجه به موقعیت‌های زیادی که داشتیم مستحق کسب هر سه امتیاز بازی بودیم.

وی اضافه کرد: زیبایی‌های فوتبال به همین مسائل است، امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی عملکرد قابل قبول‌تری را داشته باشیم.

مرادمند خاطر نشان کرد: در این بازی موقعیت‌های خوبی را توانستیم ایجاد کنیم. با این حال اعتقاد دارم عزت و ذلت دست خداست و خوشحالم که توانستیم عزت خود را حفظ کنیم.

وی هچنین اظهار کرد: هواداران دو تیم فوتبال خوبی را تماشا کردند، امیدوارم با حمایت هواداران خود تا پایان لیگ نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      واقعا متاسفم برای بعضی از مربیان ایرانی به جای اینکه به نقاط ضعف تیمشان بپردازن و فوتبال رو در سطح روز بالا ببرن میان از داوران انتقاد می کنن. خودت خوب بازی کن که حتی با اشتباه داوری هم پیروز بشی..با این مربیان به جایی نمیرسیم.می بینید فوتبال به المپیک نرفت بخاطر این نوع دیدگاه های بی اثر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج