اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۲۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال باید انتظارات را برآورده کند

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: این تیم استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ باشگاه است و باید انتظارات را برآورده کند.

تسنیم: عضو هیئت مدیره استقلال گفت: این تیم استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ باشگاه است و باید انتظارات را برآورده کند.

حسن زمانی درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اعتقاد من این است که نتایج اخیر در هفته سوم جبران خواهد شد. امسال بازیکنان و کادر فنی خوبی در استقلال جمع شده‌اند و به‌طور حتم این تیم روی ریل افتاده و هوادارانش را راضی خواهد کرد.

وی افزود: کسب چنین نتایجی در لیگ ما طبیعی است و بسیاری از تیم‌ها در ابتدای کار نمی‌توانند نتیجه بگیرند، اما استقلال در مجموع روز گذشته شاداب بازی نکرد. تیم ما می‌توانست بهتر از این بازی کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به انتشار مبلع قرارداد بازیکنان این تیم گفت: زمانی که این قراردادها بسته شد، ما در هیئت مدیره حضور نداشتیم. در جلسه هیئت مدیره کل قراردادهای بازیکنان بررسی خواهد شد و تصمیمات اتخاذ شده از طریق سخنگوی باشگاه به اطلاع همه خواهد رسید. مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان استقلال بالاست. ما می‌خواهیم طبق سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان عمل کنیم و بر همین اساس رقم قراردادها بررسی می‌شود.

زمانی با بیان اینکه استقلال تیم خوبی بسته است، تصریح کرد: تیمی که امسال بسته شده است، یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ استقلال است و باید انتظارات را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج