۳۶۲۷۵۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فجرسپاسی در آستانه انحلال

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز اعلام کرد که تیم فوتبال این باشگاه به‌دلیل تأمین نشدن منابع مالی، از لیگ دسته اول کنار خواهد کشید.

خبرگزاری تسنیم: تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز فجرسپاسی شیراز به‌علت مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار گرفته است و تمرینات امروز (سه‌شنبه) این تیم نیز تعطیل شد. به این شکل باید منتظر انحلال دومین تیم مطرح فوتبال استان فارس هم باشیم، آنهم در شرایطی که فوتبالدوستان این استان پس از برق شیراز به فجرسپاسی دل بسته بودند.

در این خصوص سرهنگ قنبری، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در استان فارس هیچ‌کس به ما توجهی نمی‌کند و ما در این باره با مسئولان استانداری صحبت کردیم. هیئت مدیره و اعضای تیم تمام تلاش خود را برای گرفتن اسپانسر انجام دادند، اما تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد از اسپانسر پول زیادی نمی‌گیرد.

وی افزود: یک بازیکن باشگاه تراکتورسازی دو میلیارد تومان برای یک فصل بازی می‌گیرد که اگر این پول را به من بدهند، من دو سال تیم فجر را اداره می‌کنم. مسئولان استان اگر می‌خواهند تیم در لیگ دسته یک بماند باید منابع مالی را برای ما فراهم کنند.

مصطفی شاهینی، سرپرست تیم فجرسپاسی هم در این خصوص به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هیچ‌کس در استان فارس فریادرس ما نیست. ما سه ماه قبل برنامه خود را در اختیار مدیران استان قرار دادیم، اما تا الان به ما توجهی نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      خجالت داره

    • بینام

      مگه استان فارس مسئول هم داره.استان فارس تو کدوم رشته ورزشی مدیریت داره.کدوم حمایتی از ورزشکاران استان فارس میشه. مگه فرق تیم فجر با تیمهای ملوان با تراکتور سازی چیه! !!چرا فجر هیچ وقت نتونست یه ستاره خودشو نگه داره.ولی تراکتور به دنبال بهترین ستاره های ایران و جهان هست.و موفق در جذبشون میشه.این به خبر خوشحال کننده واسه تیم تراکتور و مسئولین ورزشی نظام هست.که کل بودجه ورزشی نظام خرج این تیم بشه.مبارکشون باشه.

    • بدون نام

      فرق این تیم با تراکتور چه؟. وضع مالی تراکتور کجا وضع مالی فجر کجا.مگه این دوتیم از یک جا تغذیه نميشن! !!!راستش از وقتی که فجر و برق رفته اند ما یه پدیده ای که تا مدتها در لیگ تو اوج باشن نداشتیم و تموم پدیده ها مون موقتی بودن.مسئولین لطفا هشیار باشید و فکری به حال ورزش استان فارس کنید.نکنه خشکسالی رو ورزش هم اثر گذاشته.

    • بدون نام

      ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﻣﺎﻓﻘﻄ ﺑﻔﻜﺮﭘﺮﻛﺮﺩﻥ ﺟﻴﺒﻬﺎﻱ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻦ ﻭﻋﺮﺿﻪ ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻳﻮﻧﺪاﺭﻥ اﻳﻦ ﻛﻪ ﻳﻪ ﺗﻴﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﻪ ﻣﮕﻪ ﺗﻮاﻳﺮاﻥ ﻛﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﮔﺮﺩﻥ ﻛﻠﻔﺘﺮاﺯ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻭﻳﻚ ﻭﻳﻚ ﺩاﺷﺘﻴﻢ ﻣﮕﻪ اﻭﻧﺎﺗﻌﻂﻴﻞ ﻧﺸﺪ ﺣﺎﻻﺩﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺖ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻭاﻳﻦ ﺗﻴﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻣﺎﻝ ﺗﺒﺮﻳﺰ ﻳﺎاﺻﻔﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪﺑﺨﺎﻃﺮﺵ ﻧﻆﺎﻣﻮﻋﻮﺽ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ ﻳﺎﻧﻪ

    • بدون نام

      پول هست اما باید مسئول دلسوز و باعرضه داشته باشی بتونه بگیره مثل تبریز مثل اصفهان . برق را نابود کردن بذار فجر را هم نابود کنن هر کس بره دنبال خوش گذرونی خودش ... خجالت داره واقعا .برید بمیرید.....

    • بدون نام

      باسلام کدام مسول تو شیراز بومی شیراز هست.انوقت دلش برای شهرش بسوزه خوب نیست برادر من نیست.

    • بدون نام

      سلام,به همشهریان وهم استانیان عزیزهمی مامیدونیم که چه پولهایی درفوتبال ایران خرج میشه وتمام فوتبال ایران شده پول وباندبازی تنها تیم ریشه دارومردمی که بدون پول بازی میکند فجرهست,ولی تاچقدربچه های باغیرت فجرمیتونن بدون پول بازی کنندواین ضعف بزرگ مدیریتی است که نمیتوانم راه کاروبرنامه خوبی ارایه بدهد,اگرمدیرعامل تیم ازمردم شیرازوفوتبال دوست بخواهدمثل تیمهای پایتخت ماشیرازیهاواستان فارسیها کمک میکنیم.واقعامن بعنوان یک شهروندشیرازی برای این شهرواستان بااین همه پتانسیل متاسف هستم که بچه های شیرازتوبهترین تیمهای ایران بازی میکنند ولی ماتیم شهرخودمون هم درلیگ یک نتوانیم ببینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج