adexo3
۳۶۳۲۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوری: رتبه صنعت نفت تک رقمی می‌شود

کاپیتان و دروازه‌بان صنعت نفت معتقد است تراکتورسازی خوش شانس بود که از آبادان با کسب تساوی به تبریز برگشت.

خبرگزاری تسنیم: حسن هوری اظهار داشت: به نظر من نتیجه تساوی به نوعی برای ما عادلانه بود، البته تراکتوری‌ها موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتند، اما داور پنالتی ما را ندید وگرنه می‌توانستیم حریف‌مان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در ضمن تراکتوری‌ها خیلی شانس آوردند چون روز قبل از بازی با این تیم، هوای آبادان بالای ۵۰ درجه بود، ولی در روز بازی به یک باره هوا «شکست» و برخلاف انتظارمان باد شمال به جنوب در آبادان وزید. همیشه این‌طور است که باد جنوب به شمال می‌وزد و هوا را بی‌نهایت گرم می‌کند. الان هوا آن‌قدر گرم شده که نفس کشیدن هم سخت است، اما واقعاً تراکتوری‌ها خوش‌شانس بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت اضافه کرد: برای این تیم احترام خاصی قائلم. آنها واقعاً صنعت نفت را آزار دادند و تیم باشخصیتی هستند که به سمت قهرمانی می‌روند، ولی ما هم می‌خواهیم رتبه تک رقمی در جدول داشته باشیم و به همین علت با تمام وجود کارمان را ادامه می‌دهیم. با وجود مدیریت، کادر فنی، بازیکنان جوان و همچنین هواداران پرشوری که داریم، امسال به امید خدا تک رقمی خواهیم شد. حرارت تشویق مردم آبادان از دمای شهر هم بالاتر است.

او در نهایت با اشاره به بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دو دیدار قبلی گفت: امیدوارم بتوانم کلین شیت‌هایم را ادامه دهم. بازیکنان جوان ما در خط دفاع، حالا دیگر باتجربه هم شده‌اند و آنها به من کمک می‌کنند تا دروازه را نجات دهیم. اگر گل‌های کمتری دریافت کنیم، قطعاً امتیازات بیشتری می‌گیریم و به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج