adexo3
۳۶۳۴۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سعداوی: طالب لو هنوز با استقلال قرارداد دارد

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:‌ بازیکنانم به خودباوری خیلی خوبی رسیده‌اند و مطمئنا با حمایت هواداران، تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم از بازی خانگی‌مان برابر ذوب آهن دست پر خارج شویم.

خبرگزاری ایسنا: نعیم سعداوی اظهارکرد: ‌متاسفانه برنامه‌ریزی سازمان لیگ به گونه‌ای بود که یک روز بعد از دیدار ذوب آهن برابر سایپا، ما یک بازی سنگین برابر پرسپولیس در تهران داشتیم و با توجه به این‌که بعد از مسابقه هم پروازی برای اهواز نبود، مجبور شدیم روز گذشته (سه‌شنبه) به اهواز برگردیم و با توجه به این موضوع، از نظر بازپروری از تیم خوب ذوب‌آهن عقب هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت بازیکنی که داریم و دیگر بازیکنان‌مان هم جوان هستند، انتظار داشتیم در برنامه‌ریزی‌شان، شرایط مساوی و عادلانه لحاظ می‌شد. به هر حال ما از هفته گذشته درخواستی مبنی بر تغییر زمان دیدارمان با ذوب‌آهن به سازمان لیگ ارائه دادیم ولی تا این لحظه همکاری لازم صورت نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازی با ذوب‌آهن بدون داشتن یک جلسه تمرینی مناسب، سخت است و انتظار داشتیم سازمان لیگ درخواست ما را اجابت می‌کرد، این در حالی است که درخواست ما غیر منطقی هم نبود. به هر حال در همان زمانی که برای مسابقات برنامه‌ریزی می‌کردند و با توجه به افراد خبره‌ای که وجود دارد، انتظار می‌رفت که این نکات حساس و مهم را لحاظ می‌کردند.

وی در ادامه در ارزیابی از تیم ذوب آهن، عنوان کرد: ‌ذوب‌ آهن دو سه سالی است که تیم خوبی نشان داده و توانسته است خودش را به عنوان یک مدعی معرفی کند. این تیم، فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد و مهره‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد. قاعدتا این بازی سخت است، چرا که حریف از نظر استراحت یک روز نسبت به ما جلوتر است. در کل نسبت به این تیم شناخت داریم.

سعداوی گفت:‌ درست است که با محدودیت بازیکن مواجه هستیم، ولی انگیزه و انرژی لازم از بازی با پرسپولیس و کار بزرگی که بازیکنانم برابر این تیم انجام دادند را داریم و بازیکنام به خودباوری خیلی خوبی رسیده اند و مطمئنا با حمایتی که هواداران پرشورمان خواهند داشت، تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم از این بازی خانگی دست پر خارج شویم.

وی با اشاره به مصدومیت اسماعیل شریفات، عنوان کرد: ‌شریفات در هفته اول در بازی با ماشین‌سازی تبریز مصدوم شد و در حال حاضر او را در اختیار نداریم. ما اکنون ۱۱ بازیکن بزرگسال داریم و سایر بازیکنان‌مان جوان مستعد و پر انرژی هستند و می‌خواهیم با این تیم به مصاف ذوب‌آهن برویم.

سرمربی تیم فولادخوزستان بیان کرد:‌ فولاد نشان داد که می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و کار بسیار بزرگی که مقابل پرسپولیس که در واقع منتخب تیم‌ملی بود و هوادارانش انجام دادیم، نشان می‌دهد که روزهای خوب در انتظار فولاد است، البته تیم ما نیاز دارد که تقویت شود و در این زمینه تلاش شبانه‌روزی داریم و امیدوارم این مهم هر چه زودتر انجام شود.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ بازیکنان ما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و مطمئن هستم که استفاده از جوانان تاوانی است که باید بدهیم ولی در کنار آن، روزهای خوب در انتظارمان است و امیدوارم هواداران اصیل خوزستانی با تمام وجود شرایط ما را درک کنند و حمایت لازم را از ما داشته باشند.

سعداوی در خصوص انتشار مبلغ قراردادها نیز گفت: ‌از نظر من این یک بحث کارشناسی است و باید دید از نظر اجتماعی، آثار مخرب و منفعت آن به چه صورت است؛ اگر قرار بر شفاف‌سازی است باید در تمام اقشار این ‌کار انجام شود نه این که برای قشر خاصی انجام شود. از نظر ما این کار ایرادی ندارد ولی قرار نیست کل جامعه دست به دست هم بدهند و بگویند قرارداد فوتبالی‌ها منتشر شود. به هر حال اگر قرار بر شفاف‌سازی است باید برای همه یکسان باشد.

وی افزود:‌ مگر یک ورزشکار حرفه‌ای چند سال می‌تواند فعالیت حرفه‌ای داشته باشد؟ او هر آن در معرض آسیب‌دیدگی بسیار شدید است و ممکن است از میادین حرفه‌ای کنار برود و این در حالی است که شرایط بیمه‌ای هم به آن صورت نیست که تضمینی برای آینده ورزشکار حرفه‌ای باشد. پس باتوجه به نوع فعالیتی که انجام می‌دهند باید از نظر مالی، شرایط‌شان به گونه‌ای باشد که آینده‌شان را تضمین کند.

سرمربی تیم فولادخوزستان در خصوص بخشیده شدن محرومیت ایوب والی هم عنوان کرد: ‌قرار بود قبل از بازی با پرسپولیس، او در اختیار ما باشد ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که موکول به بعد از این دیدار شد. امیدوارم طی امروز و فردا مشکل او حل شود و بتوانیم از این بازیکنن با اخلاق که از هر جهت نمونه است، با توجه به نیازی که به او داریم، هر چه سریع‌تر استفاده کنیم.

او همچنین با رد پیوستن وحید طالبلو اظهار کرد: طالبلو و چند بازیکن دیگر جزو گزینه‌های ما هستند که برای جذب‌شان تلاش می‌کنیم اما طالبلو همچنان با باشگاه استقلال قرارداد دارد و حضورش در فولاد قطعی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج