adexo3
۳۶۴۲۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشحون: سالن مناسب بسکتبال نداریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به دلیل نبود سالن مناسب برای مسابقات بسکتبال نتوانستیم از تبلیغات شرکت‌های بزرگ استفاده کنیم و به همین دلیل از تبلیغاتی مثل الویه و گز استفاده کردیم!

خبرگزاری فارس: محمود مشحون درباره صعود تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی بسکتبال گفت: ما همه اندوخته‌هایمان را در اردوها نگه داشته بودیم تا جوانان موفقیت بهتری کسب کنند و هدف فدراسیون هم همین است. حتی روز چهارشنبه یک جلسه دو ساعت و نیمه با آقای بائرمن و کادر فنی تیم ملی جوانان برگزار کردیم تا برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی‌ها انجام شود.

وی درباره اینکه در دوره بعد برای صعود به مسابقات جهانی باید از سد سهمیه اقیانوسیه هم بگذریم افزود: این مسئله دو بخش دارد در بخش جوانان با همه توان تلاش کردیم تا کمبودهای دوره قبل را جبران کنیم و بتوانیم حضور پر قدرتی در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم. موضوع دیگر بحث جام جهانی ۲۰۱۹ است و اطلاع دارید که باید تلاش کرد و به همین دلیل برنامه چهار ساله‌ای را با بائرمن طراحی کردیم و هفته به هفته و ماه به ماه آنرا اجرا خواهیم کرد. همچنین در اعزام‌های تدارکاتی همیشه افراد متفاوتی اعزام می‌شوند و در مسابقات جام ویلیامز جونز ترکیب نهایی هم مشخص شد و از ۱۹ بهمن اردوی تیم ملی بزرگسالان در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه آیا زمان آن نرسیده که برای این رشته ورزشی یک سالن تخصصی داشته باشیم اظهار داشت: من دیگر واقعا بریده‌ام و نمی‌خواهم این را تکرار کنم دست‌هایم همیشه مقابل جوانان بالاست و برای انجام بازی‌های تمرینی به استانهای مختلف می‌رفتیم و دیدید که همین تیم جوانان قهرمان آسیا شد آنهم در حالی که این تیم قوی ترین تیم جوانان ما بود که در سالنهای سراسر کشور پراکنده بودند. ما هم جا نداشتیم و تیم ملی را به شهرهای مختلف اعزام می‌کردیم و به هر حال این مشکلات وجود دارد.

مشحون درباره استفاده از تبلیغاتی مثل الویه و گز در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: این حرفهایی که مطرح شد داغ دلم را تازه کرد اما اهل آه و ناله نیستم. از طرفی هم محمود گودرزی تلاش می‌کند اما متاسفانه به دلیل نبودن فضای مناسب برای این کار موفق نشدیم و به همین دلیل چون فضای مناسبی نداشتیم نتوانستیم از تبلیغات برندهای بزرگ استفاده کنیم و در نهایت از همین تبلیغات استفاده کردیم تا مشکلات حل شود.

وی در خصوص اینکه آیا به ملی پوشان جوان بسکتبال پاداش داده شده یا خیر اظهار داشت: پاداش که داده‌ایم هیات مدیره شیمیدر هر روز به بازیکنان سکه پاداش می‌داد و فدراسیون بسکتبال هم در حد توان انجام وظیفه کرد و به دنبال دادن پاداش بهتر هستیم اما بسکتبالی‌ها به دنبال پاداش نیستند بلکه به دنبال بالا بردن پرچم ایران در جهان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج