اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۴۲۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: قرعه سختی در ابتدای لیگ داشتیم

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: قرعه سختی در ابتدای لیگ داشتیم. ۴ بازی هفته ما سه تای آن بیرون از مشهد است.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و نفت تهران گفت: در ابتدا روز خبرنگار را به شما تبریک می‌‌گویم و امیدوارم در کارتان موفق باشید. من خودم از قشر خبرنگاران هستم و سختی کار شما را می‌دانم. درباره بازی هم باید بگویم ما دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. و قرعه سختی در ابتدای لیگ داشتیم. ۴ بازی هفته ما سه تای آن بیرون از مشهد است و بازی بعد هم با سایپا بازی داریم اما تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد: شرایط روحی تیم ما خوب است و دو نتیجه خوب در دو هفته ابتدایی لیگ گرفتیم. البته تیم نفت هم تیم شایسته‌ای است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. درست است که این تیم از دو بازی یک امتیاز گرفته اما فوتبال خوبی بازی می‌کند و ما مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت اما سعی می‌کنیم با تمرکز و با دست پر زمین را ترک کنیم.

مهاجری درباره وضعیت مالکیت باشگاه پدیده هم افزود: تیم یک سالی می‌شود که از پدیده منفک شده و در بحث کلان باشگاه پدیده به استانداری و دادستانی واگذار شده است و انها هم هیات مدیره تشکیل داده‌اند. ما هم بارها جلساتی برگزار کردیم و به ما قول همه نوع همکاری داده‌اند. خوشبختانه نگاه آنها به فوتبال هزینه نیست و امیدوارم با هماهنگی کارها انجام شود.

سرمربی پدیده در مورد مشکلات مالی این باشگاه هم اظهار دشات: مشکل مالی همه جا هست البته اما درصدی از قراردادها را داده‌ایم و قبل از بازی با سایپا هم درصد دیگری می‌دهیم با این همه راه ما تا آخر فصل مشخص است و در ادامه راه به مشکل نمی‌خوریم چراکه تامین مالی صورت گرفته و مدیریت جدید تعهدات را انجام می‌دهد.

وی درباره علاقه زیاد مهرداد کفشگری به علی دایی و اینکه این موضوع در بازی فردای نفت و پدیده تاثیرگذار است یا خیر؟ اظهار داشت: اینکه یک بازیکن در این شرایط قدردان کسانی که برایش زحمت کشیده‌اند اتفاق خوبی است حتی او ۲۴ ساعت دست نگه داشت تا دایی تیم بگیرد که این اتفاق رخ نداد و با ما قرارداد بست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج