adexo3
۳۶۵۸۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آجرلو: آقای نظمی و ششگلانی کجا هستند ؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:اگر شرایط مهیا بود، قطعا ۸۵ هزار نفر به ورزشگاه می آمدند.

کاپ: مصطفی آجرلو بعد از بازی امروز تراکتورسازی اظهار داشت: طبیعی است که هواداران ما نیز در این شرایط راضی نیستند.اگر شرایط مهیا بود، قطعا ۸۵ هزار نفر به ورزشگاه می آمدند اما با این وضعیت و به خاطر احترام خودشان هواداران نمی آیند.

وی افزود: شرایط برای برگزاری بازی اصلا اینجا مهیا نیست. اینجا یک آب خوری ندارد و وضعیت سکوها را هم می بینید. امیدوارم ورزشگاه یادگار امام هر چه سریعتر آماده شود تا به خبرنگاران نیز باید احترام گذاشته شود.

وی ادامه داد: طبیعتا باید با شرایط موجود پیش برویم. من پیشنهاد دادم که در ورزشگاه باغشمال برگزار شود اما گفتند به دلیل شرایط امنیتی و ایمنی نمی گذاریم بازی کنید. شاید استادیوم مناسب تری در این استان بزرگ آذربایجان شرقی نیست. من از مسئولان استان هم گلایه دارم و هم نمی خواهم بگویم. آقای نظمی کجاست که پاسخگو باشد. آقای ششگلانی کجاست؟ آقای استاندارو فرماندار کجا هستند؟ شما از کسی که ۲ ماه است که آمده،‌چه انتظاری دارید؟

مدیرعامل تراکتورسازی افزود:از یک تیمی که بدهی داشته و چند بازیکن سرباز بیشتر نداشته،‌چه انتظاری دارید؟ بگویید که چه تیمی در ایران اینطور بازی می کند؟ شما باید کمک کنید که این تیم آقایی کند. خوب است که ما به هم کمک نکنیم؟ من الان درباره استاندار، فرماندار، نظمی و ششگلانی و اینهایی که کمک نکردند، چه باید بگویم؟ باید همه کمک کنند تا این وضعیت تمام شود.

وی درباره محل برگزاری دربی تبریز بیان داشت:شما بگویید که دربی کجاست برگزار می شود؟ چرا از من می پرسید و بروید از رئیس هیات بپرسید که بازی کجا برگزار می شود. میزبان ماشین سازی است و من فقط می توانم بگویم که ما حاضریم در این ورزشگاه می توانیم میزبان باشیم.

آجرلو در پایان در حالی که با نماینده برخی از رسانه ها درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: من از اول فصل مصاحبه ای نکردم اما شما رسانه ها هم به ما کمک نکردید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج