اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۷۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

فرکی: تساوی عراق با برزیل هشداری به ما بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تساوی عراق با برزیل در المپیک هشداری برای فوتبال ایران است.

خبرگزاری فارس: تیم سایپا مقابل سیاه جامگان اولین برد خود را در لیگ برتر بدست آورد. در مورد شرایط این تیم و همچنین وضعیت فوتبال ملی با حسین فرکی سرمربی تیم سایپا گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

مقابل سیاه جامگان اولین برد را بدست آوردید؟

شرایط تیم ما بهتر از قبل شده است. قبلا هم گفتم ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا بازیکنانمان از هر نظر آماده شوند. باید امیدوار باشیم شرایط بهتر از این شود. البته از ابتدای لیگ تا هفته سوم پیشرفت خوبی داشتیم. در مورد امتیازگیری هم باید ببینم با وجود آنکه قرعه خوبی نداشتیم اما ۴ امتیاز در دو بازی خارج از خانه بدست آوردیم که آمار خوبی است. بازی اول را هم به پرسپولیس واگذار کردیم.

پنجشنبه با تیم پدیده بازی دارید. نظرتان در مورد این مسابقه چیست؟

پدیده یکی از تیم‌های خوب است و رضا مهاجری مربی کاربلدی است. من معتقدم نتایجی که در لیگ یک گرفته شده هنوز واقعی نیست به هر حال پدیده هم مثل ما ۴ امتیاز گرفته است و ما می‌خواهیم از این مسابقه از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم با شناختی که از حریف داریم سه امتیاز بازی را بگیریم.

لیگ برتر بعد از این مسابقه یک ماه تعطیل می‌شود. این وقفه به ضرر سایپا نیست؟

این مسئله چند سالی است که تکرار می‌شود. گاهی اوقات وقفه‌ها کوتاه مدت بوده و گاهی اوقات تعطیلی‌های بلندمدتی را شاهد بودیم که به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی بوده است. برخی از تیم‌ها از تعطیلات لیگ سود می‌برند و برخی هم ضرر می‌کنند. اما معتقدم در این مقطع تعطیلات کنونی لیگ به سود سایپاست. شاید به سود برخی از تیم‌های دیگر هم باشد و برخی دیگر از تیم‌ها که ملی پوشان بیشتری دارند از تعطیلات ناراضی باشند.

با این حال در حال حاضر تعطیلات به سود تیم سایپاست البته شاید در مقطعی دیگر این تعطیلات به ضرر تیم ما شود. باید شرایطی در نظر بگیریم که هم تیم ملی و هم لیگ کارشان را به خوبی انجام دهند و وضعیت‌ تیم‌ها به هم نریزد.

تیم امید عراق مقابل برزیل در المپیک به نتیجه مساوی رسید ارزیابی شما از این نتیجه چیست؟

این اتفاق هشداری برای فوتبال ماست. عراق همیشه تیم مطرحی در فوتبال بوده اما با توجه به اینکه شرایط نابسامانی در کشورش است این مساوی نشان می دهد که فوتبال راه خودش را با وجود مشکلات دنبال می‌کند و ما باید توجه داشته باشیم که از این شرایط عقب نمانیم. حضور در المپیک برای تیم عراق افتخار بزرگی بود که ما نتوانستیم به آن برسیم و مساوی مقابل برزیل افتخار بزرگتر. این مساوی نشاندهنده آن است که در عراق فعالیت‌های فوتبال منطقی و کارشناسانه دنبال می‌شود.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که تیم ملی ما هنوز بر سر پیراهنش بحث و درگیری دارد و سرمربی تیم ملی هم مدام از امکانات گلایه می‌کند آیا امکانات ما کمتر از عراق جنگ زده است؟

این موضوع دیگر تکراری است. این مسائل باعث شده در فوتبال ملی آسیب ببینیم. فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد توجه در داخل و خارج از کشور درون آن زیاد است اما متاسفانه شاهد آن هستیم که اختلافات و مشکلات درون فوتبال ما به فوتبال ملی آسیب می‌زند. اختلاف نظر و اعمال سلیقه‌های متفاوت فرقی نمی‌کند که بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باشد و یا فدراسیون و باشگاه‌ها یا خود باشگاه‌ها با یکدیگر یا مربیان با هم نشانگر آن است که در فوتبال ما همه درگیر هستیم و این درگیری مانع از پیشرفت ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      احسنت آقای فرکی...ای کاش همه مثل شما فکر می کردن...این مسولان متاسفانه با زیر نیزی که از باشگاه ها و برخی بازیکانان می گیرن و یا از طرق مختلف دیگر پول در میارن دارن به این مملکت و ورزشش خیانت می کنن. کسی هم نیست جلوشون رو بگیره

    • بدون نام

      کو گوش شنوا.

    • مصطفی فتاحی

      بخدا تا این افراد غیر فوتبالی دست از سر فوتبال برندارند روزگار ما همینه و بس . باید فوتبال ما از وابستگی دولت در بیاند تا باشگاهها محکمتر بکارشان ادامه بدهند . اعراب یک بازیکن خارجیش کل پول یک سال استقلال و پیروزی می ارزه . خوب فوتبالش پیشرفت نکنه ؟

    • علی کمالی

      بله آقای فرکی امکانات ما در حد ده کوره هاست .جنابعالی که چند ساله مربی هستی و پول میلیاردی میگری وبازیکنان هم همینطور لطفا دو ورزشگاه تو ایران نام ببر که چمن استاندارد و نور کافی دارند؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علیرضا

      بنده به نظرم انقدر ضد فوتبال بازی کرد که وقت اضافه اگر 20 دقیقه داور میگرفت هنوز کم بود حالم از فوتبال بهم خورد.امیداورم به چنین تیم اصلا امتیاز ندهید.متشکرم .کمره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج