اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۷۵۹۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: پرسپولیس کار سختی مقابل ما دارد

سرمربی صبا گفت: پرسپولیسی ها تیم خوب و باتاکتیکی هستند اما مقابل ما کار سختی دارند.

کاپ: صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پیش از شروع تعطیلات بازی سختی را مقابل پرسپولیس داریم. آنها تیم خوب و باتاکتیکی هستند اما مقابل ما کار سختی دارند.

وی افزود: رفته رفته بهتر می شویم. چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کرده ایم و می خواهیم در بازی فردا مقابل پرسپولیس به نتیجه برسیم. دو روز تمرین خوب را برای بازی با پرسپولیس انجام دادیم. بچه هایمان را توجیه کردیم تا آنها خواسته های ما را در زمین ارائه کنند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی توان گفت چه نتیجه ای به دست می آید. اما امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را به دست آوریم.

سرمربی صبا در ادامه درباره تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: من مخالف نیستم اتفاقا استقبال هم می کنم چراکه ما کارمان را دیر شروع کردیم. به خاطرهمین دیر شروع کردن بود که در این سه هفته به مشکل خوردیم. این تعطیلات به ما کمک می کند تا هماهنگ تر شویم. برنامه ما به این صورت است که بعد از بازی با پرسپولیس سه روز استراحت داریم و سپس تمرینات مان در تهران ادامه می دهیم. معلوم نیست کجا اردو بزنیم اما قطعا این اردو را خواهیم داشت. تنها چیزی که مشخص است این است که این اردو در ایران خواهد بود.

وی درباره آمار بدی که از خود به جا گذاشته و مدت هاست که با تیم هایش نبرده گفت: مساوی هم جزو فوتبال است. نبردن های من رکورد نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر آن امکان دارد ما سه امتیاز را بگیریم. ممکن است این اتفاق این هفته رخ دهد یا هفته های آینده. باید صبر و حوصله داشته باشیم. در زمین حریف بازی داریم و تماشاگران پرسپولیس هم به ورزشگاه می آیند. شاید آنها هم بخواهند از ما ومساوی بگیرند.

سرمربی صبا در ادامه افزود: من یکسال بیکار بودم. فصل ۹۴-۹۳ من هفده بازی نبردم ولی فصل بعد اصلا جایی مربیگری نکردم. یک زمان خودم به پرسپولیس گل می زدم. اگر این طور باشد الان ۲۰ سال است که به این تیم گل نزدم. پرسپولیس تیم بزرگی است. ساختار آنها نسبت به سال گذشته تغییر نکرده و تقریبا با همان بازیکنان و با تفکر برانکو به میدان می روند. آنها تیم شان را نسبت به فصل گذشته تقویت کردند. اینکه یک تیم با تفکرات سرمربی اش دو سال کار کند بسیار خوب است. فوتبال باید این گونه باشد. اینکه هر سال ۱۸ بازیکن عوض کنیم و شاکله تیم را به هم بزنیم درست نیست. تیم هایی موفق هستند که ثبات داشته باشند. فوتبال اروپا هم همین است.

مرفاویهمچنین اذعان داشت: پرسپولیس ثبات داشته اما ما نه. ۹۵ درصد تیم ما عوض شده است. شما نگاهی به ترکیب فصل گذشته ما و پرسپولیس بیندازید. از این نظر ما با پرسپولیس فرق داریم. تمام تیم ما عوض شده است. یک مقدار به زمان نیاز داریم تا تفکرات مان را در این تیم پیاده کنیم.

سرمربی صبا درباره عملکرد خط دفاعی تیمش و همچنین خطاهای زیادی که آنها درون محوطه جریمه مرتکب می شوند گفت: ما در سه بازی دو گل خوردیم که هر دوی آنها پنالتی بوده است. فکر می کنم یکی از آن توپ ها اصلا پنالتی نبود. دیگر گذشته و نمی خواهیم به آن فکر کنیم. دفاع ما باید کمی در دیگر صحنه پنالتی خودش را کنترل می کرد. نباید زیاد عجله کنیم. اشتباهات ما به مرور زمان حل می شود. باید صبر و حوصله داشته باشیم.

مرفاوی درباره مصدومان و محرومان تیمش اذعان داشت: خدا را شکر مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می رویم. دوست داریم این بازی را ببریم اما همه حرف ها را در زمین باید زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم محمدی پرسپولیسی

      والله قبل از شماپیناکیو همبن حرفا زد تومواظب باش صبا قم به دسته یک نفرسی. بعد بیا کیسه کش. قیمت کیسه چنده الان خبرداری یا ازپیناکیو بپرسیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پرچم قرمز همیشه بالای بالاست

    • بدون نام

      هی خدا ببین کیا دارن حرف میزنن ی لنگی کیسه کش که داره دنبال لنگ میگره عزیزم ما لنگ نداریم اشتباه اومدی .ی سوال میدونید قهرمانی آسیا یعنی چی ؟سوالم سخت بود هنگ کردی ؟ ا

    • بدون نام

      عقب مانده لنگی نظرمربی یه تیمه میخاد به تیمش روحیه بده چقدرامثال شماها بی شعورید میگفت میبازم توخوشحال میشدی

    • بهنام مغان

      حتما میخای همه بازیکنارو بزاری دفاع اتوبوسی
      عزیز من فوتبال بازی کن نه دفاع

    • دانیال

      منم میدانم پرسپولیس کار سختی جلو شما داره چون مطمئنم 11 نفره میرید تو دفاع

    • بدون نام

      بشین بینیم باو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج