adexo3
۳۶۸۰۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو امسال هم مهاجم ذاتا گلزن ندارد

علی علیپور در تمام بازی‌های پایانی فصل قبل و سه مسابقه ابتدای این فصل مهره مورد اعتماد و بازیکن فیکس تیم برانکو بوده اما در این فصل هنوز در گلزنی کاملا ناکام بوده است.

ایران ورزشی: علی علیپور در تمام بازی‌های پایانی فصل قبل و سه مسابقه ابتدای این فصل مهره مورد اعتماد و بازیکن فیکس تیم برانکو بوده اما در این فصل هنوز در گلزنی کاملا ناکام بوده است. به دنبال این مساله برخی معتقدند بهتر است علیپور در نقش جوکر و بازیکن ذخیره وارد زمین شود و اینگونه کارآیی بیشتری خواهد داشت اما برانکو ظاهرا کاری جدا از گلزنی از علیپور می‌خواهد. واقعیت این است که علیپور از آن دست مهاجمانی است که به‌عنوان مکمل در فوتبال ایرانی معروف شده‌اند. یعنی مدل فوتبال او طوری است که بیشتر برای دیگران بازی می‌کند.

درست مثل وین رونی که زمانی در یونایتد سربازی می‌کرد تا رونالدو گل بزند.

فصل قبل علیپور این کار را برای طارمی می‌کرد اما حالا مشکل اینجاست که امسال در کنار بازیکنی به میدان می‌رود که او هم بیشتر مهاجم مکمل است تا یک مهاجم نوک ایده‌آل و ذاتا گلزن. وحید امیری هر چند در سه بازی دو گل زده اما ذاتا مهاجم مکمل به حساب می‌آید. شاید در آینده همان زوج قبلی علیپور- طارمی یا زوج جذاب‌تر برای هواداران یعنی طارمی- امیری بتواند عملکرد بهتری در گلزنی داشته باشد. البته می‌توان منتظر جابه‌جایی‌های برانکو و میدان دادن به زوج‌های مختلف در طول هفته‌های آینده بود بخصوص اینکه با آماده‌تر شدن طارمی بعد از تعطیلات یکماهه لیگ رقابت بین مهاجمان پرسپولیس داغ‌تر می‌شود و کار انتخاب نفرات اصلی برای پروفسور دشوار‌تر خواهد شد. با این حال می‌توان اطمینان داشت که برانکو در بازی امشب باز هم از زوج امیری - علیپور در خط حمله تیمش استفاده کند و چنانچه در گلزنی به مشکل بر خورد از طارمی استفاده کند. پرسپولیس البته در این خط پریموف و زاهدی را هم دارد که دومی تا حالا شانس نیمکت نشینی را هم پیدا نکرده و گزینه اوکراینی در ۱۰ دقیقه بازی مقابل فولاد چیزی از خود نشان نداده است.

فصل قبل برانکو مدام می‌گفت مهاجم ذاتا گلزن ندارد که این نقیصه امسال هم مرتفع نشد و باید دید با دو مکمل در خط حمله یا ترکیب طارمی با یکی از آنها می‌تواند شرایط را بهتر از فصل قبل کند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زاهدی توی تمرینات عالی بود حیف شد فکر کنم بهش میدون بدن خیلی بهتر از مهاجم اوکراینی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج