اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۸۳۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: نتیجه عادلانه بود

سرمربی گسترش فولاد گفت:در این فرصتی که لیگ تعطیل می شود، هماهنگ تر می شویم.

کاپ: فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: در هر صورت ما زیاد یار گرفتیم و ناهماهنگ هستیم. به ویژه در جلوی زمین هنوز هماهنگ نیستیم. بازیکنانی مثل شیمبا، خلعتبری و... در جلوی زمین هستند. در این فرصتی که لیگ تعطیل می شود، هماهنگ تر می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که مقابل هواداران سپاهان گفته بود که دیگر به اصفهان نمی آید، عنوان کرد: آنجا یک بی اخلاقی انجام شد. من داشتم صحبت می کردم که جلوی رختکن یک نفر فیلمبردای می کرد و کار غیراخلاقی می کرد. یک جایی هست که من در کنفرانس حرف می زنم و یک دفعه در یک محفل خصوصی. البته من آن حرف را زدم، عصبانی بودم. سپاهان تیم قابل احترامی هست و من عذرخواهی می کنم. درست نیست که هر حرفی پخش شود. این فرصتی که می دهند مربیان بروند و به کنفرانس بیایند، برای همین است.

کمالوند در ادامه خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما کسب سهمیه است.

وی درباره نیمکت نشینی خلعتبری گفت: تشخیص من این بود که از اول بازی نکند. ما یک خانواده هستیم و بهتر است در این باره حرف نزنیم. در این چند ماهی که نزد ما بوده، مشکلی نداشته است. به من گفت این بطری هم که من 5، 6 بار زدم زمین به خاطر موقعیت هایی بود که از دست دادیم که یک صحنه از آن را گرفتند.

کمالوند در پایان گفت: به هر حال بازی پرفشار و خوبی بود. نتیجه عادلانه و درست بود. نیمه اول ما بهتر بودیم و نیمه دوم ذوب اهن بهتر از ما بود. ما مشکل بدنی هم جدا از ناهماهنگی داریم. از این تعطیلات استقبال می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج