adexo3
۳۶۸۳۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: تعطیلات به همه لطمه می زند

سرمربی ذوب آهن گفت:امیدوارم در بازیهای خانگی سرسخت تر بازی کنیم.

کاپ: یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: به خاطر روز خبرنگار تبریک می گویم. من چند روزی نبودم که تبریک بگویم و الان به شما خسته نباشید می گویم.

وی افزود: ما امروز به جز 10 دقیقه اول در بقیه دقایق خوب بودیم. گلی خوردیم که اصلا انتظارش را نداشتیم. روی ضربه ایستگاهی و خیلی راحت گل خوردیم. در ادامه بهتر بودیم و بهتر پیدا کردیم. در نیمه دوم تیم حریف به سختی به زمین ما می رسید. موقعیت های خوبی برای بردن بازی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. من ذوب آهن را می خواهم اما باید بتوانیم به برتری برسیم. باید این بازی برای ما درس باشد. زحمات زیادی در نیمه دوم کشیدیم و گل زیبایی هم زدیم. امیدوارم در بازیهای خانگی سرسخت تر بازی کنیم نه مثل 10 دقیقه اول این دیدار که تیم حریف با ارسال بلند توانست خطا بگیرد.

وی درباره اختلافش با آذری عنوان کرد: من اینطور فکر نمی کنم که این مورد در میان بازیکنان تاثیرگذار باشد. بعد از آن ما یک بازی را بردیم و جلساتی داشتیم. فکر نمی کنم مشکل خاصی برای بازیکنان به وجود آمده باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره از دست دادن موقعیت ها تصریح کرد: فکر می کنم باید از طرف دیگری نگاه کنیم که ما توانستیم موقعیت سازی کنیم. به نظرم این موضوع ارزشمند است و باید کار کنیم. تیم جوانی داریم که باید بیشتر بازی کنند. باید تلاش بیشتری از خود به نمایش بگذارند. این اقتدار را دارند که در اصفهان بازیهای مهمتر از این را ببرند. توانش را دارند که هر تیمی را شکست دهند. انشالله در تعطیلات وقت بیشتری بگذاریم و بتوانیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

گل محمدی درباره تعطیلات گفت: فکر می کنم به همه تیمها لطمه وارد می شود. به هر حال اولویت بحث تیم ملی است و مجبوریم که اطلاعت کنیم.

وی درباره غیبتش در نشست قبل از بازی گفت: به خاطر همزمانی نشست با تمرین در کنفرانس نبودم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری افزود: فکر می کنم داوران نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشتند. حداقل برای ما خوب سوت زدند، نه اینکه به نفع ما سوت زده باشند، عادلانه سوت زدند. تشکر می کنم از مسئولان داوری که کار کردند. به خورشیدی هم گفتم که فوق العاده سوت زده است.

وی درباره رامین رضاییان گفت: ما صحبتی با رضاییان نکردیم و از آمدنش خبری نداریم. به هر حال او بازیکن تیم ملی است و اگر تمایل داشته باشد، ما هم فضا را برای حضور او مهیا می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج